مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی گفت: در صورت اعلام نیاز از سوی ستاد تنظیم بازار امکان عرضه توسط اتحادیه مرغ تخم‌گذار وجود دارد.

محدودیتی برای عرضه تخم مرغ به قیمت قانونی در استان نداریمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سعادت علی نیا مدیرکل پشتیبانی امور دام  خراسان رضوی گفت: آمادگی برای عرضه تخم مرغ با قیمت هر کیلوگرم کمتر از ۸۰ هزار ریال در بازار استان وجود دارد.

او تصریح کرد: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ در مرغداری‌های خراسان رضوی ۷۵ هزار ریال است که با توجه به برخی گزارش‌ها مبنی بر افزایش قیمت غیر مجاز این محصول آمادگی لازم برای عرضه تخم مرغ توسط اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان بدون محدودیت وجود دارد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام  خراسان رضوی گفت: گزارش شده که در برخی مراکز و واحد‌های صنفی، تخم مرغ به ازای کیلویی تا حدود ۱۱۰ هزار ریال هم به مردم فروخته می‌شود که عرضه تخم مرغ به قیمت هر کیلوگرم کمتر از ۸۰ هزار ریال می‌تواند موجب کاهش قیمت و جلوگیری از ادامه تخلفات در این زمینه باشد.

علی نیا افزود: واحد‌های نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید در این زمینه با افزایش بی رویه قیمت به ازای هر کیلوگرم حدود ۳۰ هزار ریال برخورد جدی و قاطعانه داشته باشند.

 او تصریح کرد: محدودیتی برای عرضه تخم مرغ به قیمت قانونی در بازار مشهد و خراسان رضوی وجود ندارد و در صورت اعلام نیاز از سوی ستاد تنظیم بازار امکان عرضه توسط اتحادیه مرغ تخم‌گذار وجود دارد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی گفت: امسال نیز همانند پارسال ۱۳۰ هزار تن تخم‌مرغ در خراسان رضوی تولید و روانه بازار می‌شود.

انتهای پیام// ز.م
 

آمادگی برای عرضه تخم مرغ کمتر از ۸۰ هزار ریال در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.