باشگاه بارسلونا به دنبال جذب یک جانشین برای مهاجم اروگوئه‌ای خود است و مهاجمان تیم‌های ردبول سالزبورگ و اینتر میلان اصلی‌ترین گزینه‌های سران این باشگاه به شمار می‌روند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  باشگاه بارسلونا قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی لوتارو مارتینز و ارلینگ هالند را به عنوان جایگزین برای لوئیز سوارز جذب کند.

مهاجم ۳۲ ساله و اروگوئه‌ای بارسلونا به پایان دوران حضورش در بارسلونا نزدیک می‌شود و سران این باشگاه اسپانیایی در نظر دارند در تابستان ۲۰۲۰ جانشین سوارز در خط حمله را با قراردادی طولانی مدت به نیوکمپ بیاورند.


بیشتر بخوانید: قیمت نجومی مهاجم مد نظر سرخ پوشان


در همین زمینه بارسلونا لوتاترو مارتین و ارلینگ هالند، ۲ مهاجم جوان تیم‌های اینتر میلان و ردبول سالزبورگ اتریش را مدنظر دارند که هر ۲ آن‌ها فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ را با قدرت آغاز کردند و عملکرد خوبی در خط حمله تیم هایشان داشتند.  

پس از کنار گذاشته شدن مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی از ترکیب اینترمیلان، لوتارو مارتینز به مهاجم اول نراتزوری تبدیل شد و در ۱۶ بازی که در تمامی رقابت‌ها به میدان رفت، ۸ گل به ثمر رساند و ۳ پاس گل داد. عملکرد خوب این مهاجم ۲۲ ساله باعث شد تا با وجود این که او تا پایان سال ۲۰۲۳ با اینتر میلان قرارداد دارد، مسئولان باشگاه ایتالیایی برای تمدید قرارداد او تا سال‌های بیشتری دست به کار شوند و برای جلب رضایت مارتینز، مبلغی ۲۰۰ میلیون یورویی به او  پیشنهاد دهند.


بیشتر بخوانید: رکوردشکنی ستاره‌های جوان در نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا


ارلینگ هالند نیز در فصل جدید عملکرد فوق العاده‌ای داشته  و در فوتبال اروپا طوفان به پا کرده است. او موفق شده در ۱۸ بازی که به میدان رفته، ۲۶ بار گلزنی کند. این مهاجم ۱۹ ساله در ۴ دیدار تیمش در لیگ قهرمانان اروپا، آمار ۷ گل و ۶ پاس  را به ثبت رسانده تا خیلی از غول‌های فوتبال اروپا به دنبال جذب او باشند.  

تاکنون باشگاه‌های زیادی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شدند و به جز منچستر یونایتد که امیدوار به جذب پدیده ۱۹ ساله در ژانویه است، رئال مادرید، یوونتوس و لایپزیگ هم قصد خرید این بازیکن نروژی را دارند. باشگاه سالزبورگ برای انتقال مهاجم جوان خود، مبلغ ۱۰۰ میلیون یورویی طلب کرده است.


بیشتر بخوانید: مهاجم ۱۹ ساله به رکورد فان باستن و سیمئونه رسید


بارسلونا امیدوار است بتواند با مبلغی پایین‌تر جایگزین ستاره اروگوئه‌ای را جذب کند. با این وجود سران این باشگاه به خوبی می‌دانند که هالند و مارتینز بهترین گزینه‌های موجود برای جانشینی سوارز هستند، زیرا به جز آمار گلزنی بالایی که دارند، از شرایط سنی خوبی برخوردارند و می‌توانند تا سال‌های زیادی در نیوکمپ بدرخشند.  

انتهای پیام/ 

بارسلونا در پی جذب هالند و مارتینز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۷:۵۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
احتمالا فسخ قراردادش بشه 200!!!
مسی هم با مسی بودنش 50 تا اینا ميگيره
آخرین اخبار