معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج گفت: صاحبان کرسی‌های مدیریتی و تریبون‌های رسانه‌ای در ترویج، تبیین و بیان تفکر و فرهنگ بسیجی کوتاهی نکنند.

صاحبان کرسی‌های مدیریتی و تریبون‌های رسانه‌ای در تبیین فرهنگ بسیجی کوتاهی نکنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار سالار آبنوش، معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج در جمع نمازگزاران و بسیجیان مسجد صاحب الزمان (عج) همدان با بیان اینکه نباید به دشمنان اعتماد کرد گفت: آن‌ها در یکصد سال گذشته نسل کشی داشته اند و هدف آن‌ها منابع ملی نظیر نفت است که با ردای حقوق بشر، خود را دوست جلوه می‌دهند.

سردار آبنوش با انتقاد از برخی رسانه‌ها که دشمن را زیبا جلوه می‌دهند، افزود: دشمنان کشور در تاریخ یکصد سال گذشته چهره خود را تغییر نداده اند و اکنون  در بحران قرار دارند و اعتبار و جایگاه ندارد، اما از سوی برخی رسانه‌ها زیبا نمایش داده می‌شوند.

او هوشیاری و فهم مردم را عامل بازدارنده در توطئه دشمنان دانست و بیان کرد: مردم به خوبی تاریخ فتنه گری و دسیسه دشمنان را در یاد‌ها دارند و جنایت آن‌ها را در طول یکصد سال گذشته ، فراموش نمی‌کنند.

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج اضافه کرد: دشمنان امروز درصدد نابود کردن ایران اسلامی هستند چرا که نه تنها منابع ملی را حفظ کرده ایم بلکه بار‌ها توطئه آن‌ها را بهم ریخته ایم و آن‌ها ضربه‌های سنگینی از ما خورده اند.

سردار آبنوش ادامه داد: بالاترین نعمتی که ایران اسلامی را به قله‌های فتح رسانده است، داشتن رهبری مدبر و اطاعت محض امت از ولایت فقیه است.

او با اشاره به توسعه روزافزون کشور در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ایثار و شهادت، افزود: روحیه ایثار و شهادت طلبی هر روز در جوانان بیشتر می‌شود .

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج با تاکید بر اینکه رسانه‌ها تفکر الهی بسیج را تبلیغ کنند، تأکید کرد: مسئولانی که تفکر بسیجی دارند لایق‌ترین مسئول هستند .

سردار آبنوش با اشاره به اینکه امروزه تفکر بسیجی در جهان مورد استقبال است، یادآور شد: دشمن همواره از تفکر بسیجی شکست خورده و اکنون این تفکر در بین مسلمانان جهان الگو شده است.

انتهای پیام/ د 

ضرورت تبیین فرهنگ بسیجی در جامعه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار