رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر بروز ۲ سانحه جاده‌ای در این استان ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

۲ کشته در ۲ تصادف جاده ای استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا عزیزی بیان کرد: در سانحه نخست بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با عابر در جاده همدان - رزن نزدیکی روستای ایلان داشی عابر ۷۰ ساله در دم جان خود را از دست داد.

او اضافه کرد: همچنین یک دستگاه سواری ال ۹۰ روبروی شهرک صنعتی واژگون شد که در این سانحه جاده‌ای مرد ۵۰ ساله فوت و چهار نفر مصدوم و مجروح که مصدومان به بیمارستان بعثت شهر همدان منتقل شدند.

رییس پلیس راه همدان درباره این سانحه گفت: انحراف از مسیر اصلی و اختلاف ارتفاع موجب واژگونی این وسیله نقلیه و مرگ سرنشین آن به علت نبستن کمربند ایمنی شد.

سرهنگ رضا عزیزی افزود: بیشتر جاده‌های همدان نیاز به تعدیل شیب شیروانی دارند که با توجه به هزینه بالای استاندارد سازی شیب حاشیه جاده این کار به کُندی پیش می‌رود.

او ادامه داد: میزان مرگ عابران و موتورسواران در سوانح جاده‌ای این استان تغییری نسبت به سال گذشته نداشته است، اما سوانح خودروی سواری رو به افزایش بوده است.

رییس پلیس راه استان همدان گفت: علت افزایش آمار سوانح فوتی خودروی سواری، رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی، ناتوانی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه، نبستن کمربند ایمنی و نقص فنی خودرو بوده است.

عزیزی بیان کرد: بیشتر رانندگان و سرنشینان خودرو‌های سواری از بستن کمربند ایمنی امتناع کرده و تنها با نزدیک شدن به ماموران پلیس راه اقدام به بستن کمربند ایمنی می‌کنند.

انتهای پیام/ د 

تصادف مرگبار در همدان

برچسب ها: تصادف ، سوانح جاده ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.