امدادرسانی به ۱۴۸ نفر حادثه دیده در استان اردبیل

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: عوامل جمعیت هلال احمر استان طی آبان ماه امسال به ۱۴۸ نفر حادثه دیده در حوادث مختلف امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در این مدت ۸۹ نفر در حوادث جاده ای، ۵۸ نفر در زلزله و یک نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی دچار حادثه شده بودند.

او با اشاره به امدادرسانی به ۲۶ حادثه در این ماه اضافه کرد: ۲۳ مورد حوادث جاده ای، ۲ مورد حادثه زلزله و یک حادثه صنعتی و کارگاهی در آبان ماه توسط جمعیت هلال احمر استان امدادرسانی شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این حوادث ۱۲۲ نفر مصدوم شده بودند، اظهار کرد: ۶۳ نفر در حوادث جاده ای، ۵۸ نفر در زلزله و یک نفر در حادثه صنعتی و کارگاهی مصدوم شده بودند که از این تعداد ۱۳ نفر به مراکز درمانی انتقال و ۳ نفر به صورت سرپایی توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان امدادرسانی شدند.

معبودی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این مدت با به کارگیری ۳۰ تیم عملیاتی، ۱۰۹ نیروی عملیاتی، ۲۸ دستگاه خودروی آمبولانس، ۲۰ دستگاه خودروی ست نجات و ۳ دستگاه خودروی کمک دار سبک به امدادرسانی پرداختند.

او در پایان با اشاره به بارش برف در برخی محور‌های مواصلاتی افزود: انتظار می‌رود هموطنان از سفر‌های غیرضروری در جاده‌های برفی اجتناب کرده و در صورتی که هموطنان به هر دلیلی مجبور به مسافرت شدند، لباس گرم، تغذیه و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ح

هموطنان از سفر‌های غیرضروری در جاده‌های برفی اجتناب کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.