یاد و خاطره 15 شهید دیهشک طبس در یادواره خاکیان افلاکی گرامی داشته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضای استان در یادواره شهدای خاکیان افلاکی که دیشب در منطقه دیهشک طبس برگزار شد گفت: جوانان در جنگ جانشان را فدا کردند که ما امروز بعد از چهل سال شاهد ثمرات نهالی هستیم که آنان کاشتند.

او با بیان اینکه امروز حضور بسیج برای جهانیان همه جا دیده می‌شود افزود: رهبر معظم انقلاب بار‌ها از جنگ اقتصادی یاد کردند که این هجمه اگر تفکر بسیجی باشد با مدیریت و صبر و استقامت بسیجیان کنترل خواهد شد.

 سردار قاسمی با اشاره به اینکه ائمه اطهار (ع) همه پرچم دار شهادت بودند گفت: شهادت یک ودیعه است که از انبیاء (ع) به ما رسیده و ما را متعهد می‌کند میراث دار شهدا باشیم.

فرمانده سپاه انصار الرضای استان افزود: در وصایای شهدا خدا محوری، پشتیبان ولایت بودن، ساده زیستی و مقابله با اشرافی گری فراوان دیده می‌شود.

او  با اشاره به حوادث اخیر گفت: افزایش سوخت در برنامه‌ی بلند مدت دولت بوده که با تصمیم سران نظام بالاخره اجرایی شد، اما به دلیل زمان نامناسب و عدم اطلاع رسانی از قبل، نارضایتی مردم را به دنبال داشت.

فرمانده سپاه انصار الرضای استان تصریح کرد: این نارضایتی در ابتدا به صورت تجمعات آرام مردمی بود که با دخالت اشرار و منافقین به سمت جمعیتی خشن سوق داده شد که در نهایت باز هم با بصیرت و آگاهی خود مردم اوضاع ساماندهی شد.

انتهای پیام / ط آ

برچسب ها: بسیج ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.