سطح زیرکشت گلخانه‌های کرمانشاه به ۷۰ هکتار خواهد رسید

رئیس سازمان جهادکشاورزی کرمانشاه گفت : سطح زیرکشت گلخانه‌های استان از ۴۰ هکتار به ۷۰ هکتار تا پایان سال‌جاری خواهد رسید.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،«نوربخش حاتمی» رئیس سازمان جهادکشاورزی کرمانشاه گفت : کشاورزان کرمانشاهی تاکنون علاقه چندانی به کشاورزی مدرن گلخانه‌ای از خود نشان نداده اند، اما با اقدامات آموزشی به دنبال رونق این نوع از کشت در استان هستیم.

او حجم فعلی تولیدات کشاورزی کرمانشاه را چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تن در همه بخش‌های حوزه کشاورزی اعلام کرد و گفت : برنامه سه ساله افزایش تولیدات بخش کشاورزی استان تدوین و وارد مرحله اجرایی شده است.

حاتمی به برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی با توجه به شرایط جنگ اقتصادی اشاره کرد و گفت: کشور با عبور از این جنگ تحمیلی اقتصادی اکنون در شرایط پایدار قرار دارد و با خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی و تامین نهاده‌های کشاورزی موفق به کنترل بازار و گا‌ها کاهش قیمت محصولات شده‌ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به گزارشی از روند تسهیل امور در بحث صدور مجوز‌ها و کاهش مکاتبات اداری و حذف استعلام‌های غیرضروری اشاره کرد و افزود: در این راستا و برای خدمت به ارباب رجوع تمام پرونده‌های امور اراضی را از حالت راکد خارج و پرونده‌ها را به روزرسانی کرده‌ایم.

حاتمی به فعالیت بیش از ۴۰ مرکز غیردولتی در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: رویکرد سازمان برون سپاری امور به بخش خصوصی و اشتغال‌زایی است.

 

 

انتهای پیام/د

کشاورزان علاقه چندانی به کشاورزی مدرن گلخانه‌ای از خود نشان نداده اند

 

برچسب ها: کشاورزی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.