بیش از ۱۰۰۰ برنامه در بخش‌های مختلف و ۵۰ برنامه محوری در مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود.

برگزاری بیش از ۱۰۰۰ برنامه در هفته بسیجسردار یوسف مولایی، فرمانده سپاه استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت:  بسیج کلید طلایی حل مشکلات نظام و انقلاب اسلامی است.

او با اشاره به این که شعار محوری بسیج امسال  "بسیج، چهل سال خدمت، جهاد و شهادت " عنوان شده است، افزود: تفکر بسیج  به واقع استفاده از همه ظرفیت‌های نظام برای پیشرفت انقلاب اسلامی است که در طول ۴۱ سال عمر پر برکت نظام اسلامی در هر زمینه‌ای که پیشروی انقلاب را داشتیم، قطعا فرهنگ بسیج و بسیجی موثر بوده است.

سردار مولایی گفت: در هفته بسیج بیش از ۱۰۰۰ برنامه در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود که شامل ۵۰ برنامه محوری است.

فرمانده سپاه استان البرز در ادامه افزود: میزخدمت که شامل خدمات اداری و دولتی است  پس از پیگیری های متعدد مقرر شد که در مکان‌های مختلف به ویژه مساجد این میز خدمت را داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: بهداشت و درمان در تمام نقاط البرز وجود دارد 


سردار مولایی در خصوص خدمات عمرانی و سازندگی در هفته بسیج گفت: خدمات عمرانی و سازندگی سال هاست توسط بسیج سازندگی در حوزه‌های مختلف سازندگی انجام می‌شود، که  افتتاح و تحویل خانه‌های ساخته شده در استان خوزستان به مردم از جمله این برنامه‌ها است.

او با بیان این که پروژه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج افتتاح خواهد شد و این باعث ایجاد انگیزه در بسیاری از خانواده‌ها می شود، افزود: برگزاری کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج در مساجد و محلات، برگزاری نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی با هدف معرفی کالا‌های ایرانی، از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه استان با اشاره به برنامه‌های بسیج اقشار گفت : امسال کارگاه‌های آموزشی با همکاری بسیج مهندسین کشاورزی، تیم‌های جهادی تخصصی زراعی را به روستا‌های منتخب طرح اعتلای همگام با کشاورز اعزام می کند.

سردار مولایی در ادامه افزود: بسیج مهندسین عمران دوره‌های جوش کاری و دوره‌های فناوری نوین ساختمان برای مهندسین عمران را دستور کار دارد.

او با اشاره به اعزام تیم‌های جهادی پزشکی به مناطق محروم استان گفت: گروه‌های پزشکی و امدادی در طول سال خدمات ویژه‌ای به مناطق محروم استان ارائه می دهند و در طول این هفته نیز این تیم‌ها در مناطق محروم به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/ م . خ

افزایش خدمات رسانی ها  به مناطق محروم در هفته بسیج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.