قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت:در هفت‌ماهه امسال ۳۵۴ میلیارد ریال مشارکت‌های مردمی با همکاری ۱۴ هزار نیکوکار و خیر جمع‌آوری و در بین بیش از ۱۹ هزار و ۲۰۱ نیازمند توزیع شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کریم زارع قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان، تعداد مراکز نیکوکاری فعال این استان را ۱۲۲ مرکز در شهرستان‌های این استان دانست و گفت: در هفت‌ماهه امسال ۳۵۴ میلیارد ریال مشارکت‌های مردمی با همکاری ۱۴ هزار نیکوکار و خیر جمع‌آوری و در بین بیش از ۱۹ هزار و ۲۰۱ نیازمند توزیع شده است.

کریم زارع، گسترش مراکز نیکوکاری را یکی از برنامه‌های این نهاد برای افزایش مشارکت مردم و همچنین کاستن از تمرکزگرایی در ارائه خدمات حمایتی دانست و افزود: ساختار محله محور در کنار حضور ائمه جمعه و جماعت، معتمدان محلی و فعالان عرصه خیر و احسان در ساختار اجرایی این مراکز آن‌ها را به بازوان پر توانی برای حمایت و توانمندسازی اقشار نیازمند تبدیل می‌کند.

او نقش کمیته امداد با این مراکز را نظارت و پشتیبانی توصیف کرد و گفت: برای چگونگی هزینه کرد مشارکت‌های جمع‌آوری‌شده بر عهده هیات اجرایی این مراکز و بر اساس اولویت‌سنجی نسبت به مشکلات نیازمندان آن منطقه تصمیم گیری می‌شود.

انتهای پیام/م

 

افزایش دو برابری کمک های مردمی مراکز نیکوکاری استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار