مدیرکل جهاد کشاورزی استان سمنان:

عقب ماندگی استان سمنان در طرح هویت‌دار کردن دام‌های خود

میرعماد بابیان اینکه این استان در هویت‌دار کردن دام از دیگر نقاط کشور عقب است، گفت: روسای جهاد کشاورزی این مسئله را با جدیت پیگیری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید حسن میرعماد مدیرکل جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه استان در هویت‌دار کردن و پلاک‌کوبی دام از دیگر نقاط کشور عقب است، ابراز داشت: این مهم می‌طلبد تا روسای جهاد شهرستان‌ها پیگیری این مسئله را در اولویت خود قرار دهند تا این امر شتاب بیشتری به خود گیرد.

او بابیان اینکه مدیران جهاد می‌بایست از کارشناسان خوب پهنه تقدیر کنند، افزود: گاهی مشاهده می‌شود که از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده لازم صورت نمی‌گیرد لذا بهره‌گیری از نیرو‌ها و کارشناسان حوزه جهاد می‌بایست در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه روسای جهاد شهرستان‌ها باید با دهیاران و شورا‌های روستایی ارتباط و دیدار داشته باشند، ابراز داشت: در اکثر مواقع از سوی کارشناسان و کارکنان این سازمان برای رفع و حل و پیگیری مشکلات کشاورزان تلاش می‌شود، اما به دلیل عدم ارتباط‌گیری، این تلاش‌ها دیده نمی‌شود.

میرعماد بابیان اینکه محققان معین در مراکز باید حضورداشته باشند، تصریح کرد: ارتباط این محققان با کارشناسان مراکز برای تبادل اطلاعات و دانش فنی در حوزه‌های مختلف کشاورزی امری ضروری و مهم است و مراکز خدمات بایستی گزارش حضور آن‌ها را به دستگاه‌های مافوق ارائه کنند.

او بر تعیین میزان سرمایه‌گذاری‌های جدید بخش کشاورزی به تفکیک مراکز جهاد کشاورزی از ابتدای سال تأکید کرد و افزود: مهلت ارسال گزارش در این زمینه تا پایان اسفندماه امسال خواهد بود.

انتهای پیام/ح

میزان سرمایه‌گذاری‌های جدید بخش کشاورزی مراکز جهاد کشاورزی نعیین شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.