آینده پس از اعتراضات/ برای پیشگیری از تشکیل بحران‌های مشابه چه الزاماتی باید در نظر گرفته شود؟ + فیلم

مردم ایران در اغتشاشات اخیر به خوبی نشان دادند که حامی جمهوری اسلامی هستند اما سوالی که پس از این اتفاقات به ذهن می‌رسد این است که برای مقابله با بحران‌های مشابه در آینده چه باید کرد. 

آینده پس از اعتراضات/ برای پیشگیری از تشکیل بحران‌های مشابه چه الزاماتی باید در نظر گرفته شود؟ + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، اصلاح قیمت بنزین در بامداد ۲۴ آبان ۹۸، موجب شکل‌گیری ابهام و نگرانی در افکار عمومی شد. نگرانی نسبت به افزایش قیمت کالا و خدمات، باعث شد تا طبقات کمتر برخوردار، دست به اعتراض خیابانی مسالمت آمیز بزنند. 

در این میان اغتشاشگران با برنامه قبلی به این اعتراضات مسالمت آمیز وارد شدند و با تخریب اموال عمومی و به آتش کشیدن بانک‌ها سعی در ایجاد ناامنی بسیار گسترده در کشور داشتند. اما مردم به خوبی نشان دادند که حامی جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب هستند و صفشان از این آشوبگران به طور کامل جداست. 

حال پس از ناکامی اغتشاشگران این سوال به ذهن می‌رسد که برای آینده و مقابله با بحران‌های مشابه چه باید کرد. 

 


بیشتر بخوانید: دستگیری یکی از عوامل و سردسته‌های ایجاد اغتشاش و ناامنی‌های اخیر


 

 

انتهای پیام/

آینده پس از اعتراضات و الزامات پیش رو + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۴ آذر ۱۳۹۸
فقط مردم می تونن هم رو آروم کنن...هیچ وقت نت رو قطع نکنید...
همون مردمی که وقتی راهور ناجا بین درخت ها کمین کرده که ماشین مردم رو بخوابونه واسه همدیگه نوربالا میزنن....همون مردمی که وقتی زلزله و سیل میاد به کمک هم میان....یکم با سواد باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۸ ۰۴ آذر ۱۳۹۸
مقصر اصلی این حوادث اخیر خود دولت است که متاسفانه این وضع بوجود آورد وموجب ورود و دخالت دشمن آماده وسلاح بدست دربین مردم گردید