فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری قاتل جوان ۲۰ ساله در کمتر از یک روز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در ساعت ۲ بامداد روز جمعه اول آذرماه در پی کسب خبری مبنی بر وقوع تیراندازی با سلاح شکاری منجر به قتل جوانی ۲۰ساله در یکی از خیابان‌های شهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با حضور در صحنه قتل و انجام تحقیقات از شاهدان عینی دریافتند، فردی ناشناس با اسلحه شکاری به طرف خودوری مقتول تیراندازی و از محل متواری شد که تیر به سر مقتول برخورد کرده و منجر به مرگ وی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: با وقوع این جنایت، کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، متهم به قتل را در کمتر از یک روز شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری از کشف یک قبضه سلاح شکاری تک لول و آلات قتل در بازرسی از خودروی متهم خبرداد و افزود:متهم در تحقیقات و بازجوئی‌های فنی پلیس به قتل اعتراف کرد و علت ارتکاب به ابن جنایت را اختلاف قبلی با مقتول عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود:متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و تحقیقات و بررسی‌های پلیس در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام/س

قاتل جوان ۲۰ ساله در شهرستان بابل در کمتر از یک روز دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.