فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص گانه زنی‌ها برای حضور برانکو در تیم ملی بیانیه صادر کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به انتشار برخی مطالب درباره نیمکت تیم ملی فوتبال بزرگسالان، فدراسیون فوتبال با تاکید بر سیاست خود مبنی بر ضرورت برنامه ریزی همه جانبه و تداوم پشتیبانی لازم جهت حضوری موفق در دور برگشت مقدماتی جام جهانی مطالب ذیل را به اطلاع عموم می‌رساند:

۱- انتظارات فدراسیون فوتبال از سرمربی محترم تیم ملی وفق جزییات قرارداد در مذاکرات اخیر میان طرفین مورد تاکید دوباره قرار گرفته است.

تاکید فدراسیون بر ضرروت انجام برنامه جامع و متمرکز تیم ملی در ماه‌های باقیمانده تا آغاز دور برگشت، از تصریحات مکاتبات و مذاکرات صورت گرفته است.

۲- با توجه به شرایط به وجود آمده در جدول و اینکه سرنوشت صعود به دست تیم ملی است، بستر فعلی در موضوع همگرایی آحاد مردم، رسانه‌ها و حمایت تام و تمام از ملی پوشان در ۴ بازی مهم پیش رو پیش از پیش حائز اهمیت به نظر می‌رسد.

۳- فدراسیون فوتبال در حال حاضر در موقعیت تایید یا تکذیب گمانه زنی‌های مطرح شده قرار ندارد.

۴- نتایج پیگیری‌ها و مذاکرات صورت گرفته در باب مباحث مرتبط با سرمربی تیم ملی در آینده به اطلاع عموم خواهد رسید.

تمام مفاد قرارداد ویلموتس باید رعایت شود

امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره مباحث مطرح شده درباره برکناری مارک ویلموتس از سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران و انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان جانشین او بیان کرد: فدراسیون فوتبال در ادامه حمایت‌های قاطع و کامل از برنامه‌های تیم ملی در حوزه پشتیبانی، لجستیک و اجرا برای ۴ بازی حساس که می‌توان از آن به عنوان چهار فینال یاد کرد، برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته است و درباره قرارداد ویلموتس هم فدراسیون تاکید دارد که تمام مفاد و جزئیات این قرارداد در نظر گرفته شود تا تیم ملی با برنامه‌های جامع و گسترده برای این بازی‌ها آماده شود.

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال در حال حاضر در جایگاه تائید یا تکذیب برخی گمانه زنی‌ها نیست، اما قرار است در آینده برنامه ها، مذاکرات و صحبت‌هایی که با سرمربی تیم ملی انجام شده است اطلاع رسانی شود. سرنوشت تیم ملی اکنون در دستان خودش است و امیدواریم با همگرایی صورت گرفته روز‌های خوبی برای این تیم شاهد باشیم.

ویلموتس همچنان سرمربی ایران است

علوی تصریح کرد: اکنون ویلموتس همچنان سرمربی تیم ملی ایران است. می‌دانید اکنون روز‌های فیفادی نیست، اما برنامه ریزی‌های آینده با توجه به مذاکراتی که بین فدراسیون فوتبال و ویلموتس صورت می‌گیرد به اطلاع عموم می‌رسد. ما درباره بحث مذاکره با برانکو موضعی را اتخاذ نمی‌کنیم. اکنون زمانی است که باید مباحث مورد تاکید در قرارداد ویلموتس که از لحاظ حقوقی بسیار خوب بوده و با نظر کارشناسان و مشاوران حقوقی و بین المللی امضاء شده است رعایت شود و پس از نهایی شدن این مباحث درباره گام‌های بعدی صحبت می‌کنیم.
سخنگوی فدراسیون فوتبال ادامه داد: با کسب تجربه از قرارداد‌های مشابه در سال‌های اخیر با ویلموتس قرارداد بستیم.


بیشتر بخوانید: طالقانی: در جلسه هفته پیش اعضای هیئت رئیسه هیچ صحبتی درباره برانکو نشد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار