تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر تا به اینجای کار نتایج خوبی کسب نکرده و رکورد‌های منفی زیادی برجای گذاشته است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر امروز به مصاف سایپا خواهد رفت و سفیدپوشان بوشهری امیدوارند پس از هفته‌ها به ناکامی‌های خود پایان دهند.

کادرفنی شاهین شهرداری در ۱۰ هفته سپری شده از نیم فصل اول لیگ نوزدهم، ۲ بار دستخوش تغییر شده و  اکنون هواداران تیم بوشهری امیدوارند میشو کریستیچوویچ که در بازی برابر سایپا برای نخستین بار روی نیمکت سرمربیگری این تیم خواهد نشست، بتواند نخستین پیروزی این تیم در لیگ برتر را رقم بزند. هرچند که شاهین شهرداری برای پیروزی در این دیدار کار چندان آسانی ندارد و باید در خانه سایپا موفق به شکست این تیم شود.


بیشتر بخوانید: کریستیچویچ: بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارم/ می‌خواهم شاهین با بازی خوب به نتیجه برسد


از طرف دیگر میشو کریستیچوویچ که به تازگی به ایران آمده، هنوز به شناخت کافی از شاهین شهرداری نرسیده و برای تغییر روند ضعیف این تیم به چند هفته فرصت نیاز دارد.  

گذشته از این‌ها شاهین شهرداری با دریافت ۲۲ گل در بازی‌های این فصل، ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ را به نام خودش به ثبت رسانده و در هیچ یک از بازی‌های این فصل موفق نشده کلین شیت به ثبت برساند. این تیم در بازی برابر گل گهر سیرجان، تا آخرین دقایق پیش بود و فرصت داشت تا علاوه بر کسب نخستین پیروزی، برای اولین بار در یک بازی دروازه اش را بسته نگه دارد، اما مهرداد عبدی در دقیقه هشتاد و نهم بازی گل تساوی را برای گل گهر سیرجان به ثمر رساند تا تقابل قعرنشین‌ها با تساوی به پایان برسد و شاهین در برابر تمامی تیم‌ها دروازه اش را باز شده ببیند.


بیشتر بخوانید: صادقی: گل نزدن سایپا مربوط به کل تیم می‌شود/ مدیران باشگاه همچنان حامی من هستند


سایپا تهران نیز در این فصل دست به جوانگرایی زده و ابراهیم صادقی با استفاده از بازیکنان جوان و آینده دار در ترکیب تیمش قصد دارد برای فصول بعدی پشتوانه سازی کند و سایپا را به جمع تیم‌های بالای جدولی اضافه کند، اما مسلما  جوانگرایی هم هزینه های خاص خودش را دارد و بازیکنان جوان سایپا در ۶ هفته گذشته نتوانستند دروازه حریفانشان را باز کنند.

در نهایت باید دید بازی امروز ۲ تیم پایانی برای ناکامی‌های شاهین شهرداری خواهد شد و آن‌ها نخستین کلین شیت و پیروزی شان در فصل جدید را به دست می‌آورند یا سایپا با پیروزی در این دیدار خانگی از بحران عبور خواهد کرد.

انتهای پیام/ 

شاهین شهرداری به دنبال فرار از ناکامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار