جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: فردا مردم مؤمن، بصیر و ولایتمدار استان یزد در حمایت از امنیت نظام جمهوری اسلامی و محکومیت اغتشاشات اخیر راهپیمایی می‌کنند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سعید زارع جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: فردا مردم مؤمن، بصیر و ولایتمدار استان یزد در حمایت از امنیت نظام جمهوری اسلامی و محکومیت اغتشاشات اخیر راهپیمایی می‌کنند.

او افزود: به بهانه افزایش نرخ بنزین عده‌ای که همیشه گوش به فرمان اربابان خارجی خود هستند دست به از بین بردن و غارت اموال مردم و بیت‌المال زدند که مردم هوشیار در استان یزد با بصیرت بالا و درایت دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و نظامی تمامی توطئه‌ها نقش بر آب شد.

 زارع با اشاره به اینکه راه مردم از آشوب گران جدا است باید پشت سر رهبری حرکت کنیم و همیشه با بصیرت و هوشیار باشیم تا در دام توطئه‌های دشمنان گرفتار نشویم از مردم استان دارالعباده خواست در راهپیمایی میثاق با ولایت حضور حماسی داشته باشند  .

مردم همیشه در صحنه یزد برای دفاع از امنیت و اقتدار کشور ساعت ۹:۳۰صبح از میدان شهید بهشتی تا میدان امیرچخماق راهپیمایی می کنند.

انتهای پیام/ی

راهپیمایی مردم یزد در حمایت از امنیت نظام جمهوری اسلامی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار