معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی دو میلیون و ۶۲۳ هزار و ۸۰۳ تن کالاوبار در ۸ ماهه گذشته در استان اردبیل خبر داد.

رضا شیرین زاده، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه این کالا‌ها جهت مصرف عموم به سطح استان و سراسر کشور حمل می‌شود گفت: عمده کالا‌های جابجا شده شامل سیمان، گندم، بنزین، گازوئیل، چغندر قند و کود شیمیایی است.

او با اشاره به اینکه در مدت یاد شده فقط در شهرستان اردبیل ۹۵۷ هزار و ۸۲۷ تن کالا و بار توسط رانندگان پرتلاش به استان‌های همجوار جابجاشده است افزود: در ۸ ماهه امسال ۱۹۷ هزار و ۶۲ برگ بارنامه در استان اردبیل صادر شده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۸۷ شرکت حمل ونقل کالا با بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و اظهار کرد: ۱۱ هزار و ۴۰۰ راننده پرتلاش و سخت کوش در بخش حمل ونقل کالا و بار استان فعالیت می‌کنند.

شیرین زاده وضعیت حمل ونقل کالا وبار در استان را عادی و روان دانست و افزود: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل ونقل انجام می‌شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

فعالیت ۸۷ شرکت حمل ونقل کالا در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.