مدیر امور آبفاشهری شهرستان بابل گفت: با استفاده از روش نشت یابی ماهواره‌ای در شهر بابل، از هدر رفت ۲۳.۷ لیتردر ثانیه آب جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رضاعلی آملی مدیر امور آبفاشهری شهرستان بابل با اشاره به اینکه با استفاده ازروش نشت یابی ماهواره‌ای در این شهرستان، از هدر رفت ۲۳.۷ لیتر آب در ثانیه جلوگیری شد، گفت: با استفاده از این روش در هفته گذشته ۱۰ نقطه شهر بابل نشت یابی و از هدر رفت ۲۳.۷ لیتردر ثانیه آب جلوگیری شد.

او افزود: با توجه به هدر رفت پنهان آب در شبکه‌های توزیع، در سال‌های اخیر از روش‌های نوینی از جمله نشت یابی ماهواره‌ای برای شناسایی محل شکستگی یا نشتی‌های نامرئی در خطوط و شبکه توزیع و انشعابات استفاده می‌شود.

آملی گفت: این نشت یابی‌ها در نقاطی همچون فرهنگ شهر- کمربندی شرقی - کاظم بیگی-انت‌های کوی امیرالمومنین و اسلام شناسایی و با تلاش کارکنان واحد اتفاقات شبکه برطرف شد.

مدیر امور آبفاشهری بابل با بیان اینکه در این نقاط شکستگی خطوط اصلی و انشعاب آب از جنس پلی اتیلن و آزبست در اقطار مختلف برطرف شد، افزود: شناسایی نشت یابی ماهواره‌ای در سطح این شهر همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/س
 

جلوگیری از هدر رفت  آب در شهر بابل با روش نشت یابی ماهواره‌ای

برچسب ها: وزارت نیرو ، آبفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار