یادواره شهدای منطقه کلاترزان با محوریت روحانی شهید ملاحیدر فهیم در روستای عیسی آباد سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، نماینده، ولی فقیه در کردستان در این مراسم با تبریک هفته بسیح گفت: جایگاه شهدا و شهادت در نزد خدا بسیار بالاست و شهدا زنده و حیات شهدا حیات موثر است.

آیت الله شاهرودی با اشاره به اغتشاشات اخیر و سودجویی عده‌ای برای خدشه دار کردن امنیت کشور افزود: امنیت کنونی جامعه مدیون و مرهون خون شهداست و به راحتی با دسیسه‌های استکبار خدشه دار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان موجب گسترش اسلام در تمام دنیا و پیروزی بر استکبار جهانی خواهد شد افزود:در حال حاضر بسیج نماد واقعی وحدت اقوام، مذاهب و تفکرات مختلف است.

زارعی فرماندار سنندج نیز در این مراسم با بیان اینکه جوانان بسیاری برای شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی به شهادت رسیده اند گفت: برپایی این یادواره‌ها موجب زنده زنگه داشتن یادو خاطره شهدا خواهد شد.

عسکری فرمانده سپاه سنندج نیز در این مراسم با بیان اینکه امام خمینی (ره) بسیج را برای حفاظت از دستاورد‌های نظام توسط مردم بنا نهاد گفت: بسیج از آغاز انقلاب تاکنون همواره مدافع آرمان‌های نظام و انقلاب بوده و دوشادوش مردم در مسیر اعتلای ایران اسلامی تلاش کرده است.

انتهای پیام/ف

امنیت کنونی جامعه مدیون و مرهون خون شهداست

 

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.