محمدشروین اسبقیان گفت: وقتی محمودی ۱۵ رای به دست می‌آورد، یعنی عدالت و سلامت در انتخابات برقرار است.

عدالت در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی برقرار استبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شروین اسبقیان، مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، درخصوص انتخابات برخی از رشته‌های ورزشی، اظهار داشت: دوازدهم آذر ماه انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار و پایان ثبت نام ریاست فدراسیون دو و میدانی چهارم آذر است. انتخابات فدراسیون والیبال نیز نشان داد عدالت کامل در مجامع انتخاباتی برقرار است و  اراده وزارت ورزش و جوانان پرهیز از تصمیمات احساسی در برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها است.

سید محمد شروین اسبقیان  گفت: وقتی یک ملی پوش سابق در مقابل معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان پانزده رای بدست می‌آورد نشان از عدالت و سلامت در مجامع انتخاباتی دارد.

او ادامه داد: تاکید سلطانی فر به سلامت در انتخابات است که نمونه بارز آن در والیبال خود را نشان داد. اگر هم انتخاباتی عقب افتاد صرفا دو دلیل عمده دارد. یا بررسی استعلام‌ها از مراجع قانونی طول کشیده است یا تدبیر وزارت ورزش و جوانان بازگشت آرامش و ثبات به فدراسیون مورد نظر بوده تا بدون لطمات احتمالی شرایط انتخابات فراهم گردد.

او فزود: ثبات مدیریت در فدراسیون‌ها برای ما مهم است و لذا بزودی روز دوازدهم آذر ماه انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی را برگزار می‌کنیم و ثبت نام ریاست فدراسیون دو و میدانی هم تا چهارم آذر به پایان می‌رسد. امروز سرپرست فدراسیون تنیس روی میز هم معرفی شد و همچنین ثبت نام از نامزد‌های فدراسیون تنیس هم بزودی آغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید: برای ابقا یا تغییر سرمربی تیم ملی فدراسیون فوتبال مسئولیت کامل دارد


اسبقیان در پایان گفت: سعی بر این است حتی الامکان از تصمیمات احساسی پرهیز و بر اساس نظر کارشناسی و خرد جمعی تصمیم گیری شود. دوره ریاست فدراسیون‌های موتور سواری و اتوموبیل رانی، ورزش‌های دانشگاهی و شطرنج هم تا پایان سال تمام می‌شود و بلافاصله با تعیین سرپرست مراحل انتخاباتی آن فدراسیون‌ها را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات اسبقیان درباره انتخابات رشته‌های ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار