استاندار گلستان گفت: پروانه عاملین توزیع LPG که گرانفروشی کنند، لغو می‌شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  هادی حق شناس استاندار گلستان در هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به سهمیه بندی و تعیین نرخ بنزین گفت: نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد تا به آرامش قطعی برسیم و باید مراقب باشیم که به بهانه افزایش قیمت بنزین در حق مردم اجحاف نشود.


هادی حق شناس افزود: قیمت سوخت CNG و LPG به هیچ عنوان افزایش نداشته است و اگر چنانچه عاملین توزیع LPG قیمت آن را افزایش دهند، پروانه فعالیت آنان لغو خواهد شد.


استاندار در ادامه ضمن تقدیر از کسبه بازار، بازرسان و مردم استان در برنامه سهمیه بندی و اعلام نرخ بنزین افزود: در طول یک هفته گذشته مصرف بنزین در استان ۶ درصد کاهش یافته که انتظار می‌رود با سهمیه بندی قریب به ۱۰ درصد کاهش در مصرف بنزین صورت پذیرد.


حق شناس افزود: دولت راهکار‌های دیگری همچون توجه به حمل و نقل عمومی و استفاده از اتومبیل‌های کم مصرف را در برنامه دارد، اما در حال حاضر سهمیه بندی بنزین علاوه بر کنترل، مصرف سوخت، وجوه حاصله را نیز در اختیار دهک‌های پایین جامعه قرار می‌دهد.


او گفت: بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران هر سه شاخص تورم ماهانه، نقطه به نقطه و میانگین کشور در ۸ ماه گذشته کاهشی بوده است.


انتهای پیام / فا


لغو پروانه عاملین توزیع LPG که گرانفروشی کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.