سرهنگ حمید دامغانی گفت: طرح محله اسلامی در ۲۳ محله استان سمنان باهدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آئین قدردانی از فعالان خدمات‌رسانی در محله اسلامی که در سالن جلسات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد گفت: بسیج نهاد و سازمانی مردمی است و مکتبی است که از بطن و متن آحاد مردم شکل‌گرفته است.

او با بیان اینکه بسیج خود را خادم مردم می‌داند و در همه عرصه‌های خدمات‌رسانی به مردم پیشگام بوده است افزود: خدمت‌رسانی به مردم از اهداف و رسالت‌های مهم بسیج است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بسیج را متعلق به همه مردم دانست و تصریح کرد: بسیج به هیچ جریان و حزب و تشکلی وابسته نیست.

سرهنگ دامغانی گفت: حضور بسیجیان در همه عرصه‌های انقلاب و نظام و در شرایط حساس و بحرانی نشان از پشتیبانی بسیجیان از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بسیج از دستاورد‌های مهم انقلاب است

او با بیان اینکه بسیج از برکات پیروزی انقلاب و دستاورد‌های مهم انقلاب است تأکید کرد: انقلاب اسلامی را نمی‌توان بدون تفکر بسیجی تصور کرد و باید گفت این تفکر با انقلاب و انقلاب با این تفکر عجین و درهم‌آمیخته شده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه به یکی از طرح‌های بسیج اشاره کرد و گفت: طرح محله اسلامی که باهدف کاهش آسیب‌های اجتماعی طرح‌ریزی‌شده است هم‌اکنون در ۲۳ محله در استان سمنان در حال اجرا است.

گفتنی است، فعالان و مجریان طرح مجله اسلامی در استان سمنان در این نشست تجلیل شدند.

شایان ذکر است، برپایی نمایشگاه فعالیت‌های محلات اسلامی و رونمایی از نرم افزار خدمات رسانه محله در سالن جلسات شهید بسطامی سپاه استان سمنان از دیگر برنامه‌های همایش فعالان خدمت رسانی به محله‌های اسلامی استان سمنان بود.

انتهای پیام / ر

برچسب ها: سپاه ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار