مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با بیان اینکه بیش از هزار و ۳۰۰ مورد بازرسی توسط تعزیرات حکومتی در آبان ماه انجام شده، از جریمه ۹۰۰ میلیون ریالی برای متخلفان خبر داد.

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان به همراه بازرسان سازمان صمت، استاندارد، جهاد کشاورزی و شبکه‌های بهداشت بیش از هزار و ۳۰۰ مورد بازرسی را در آبان ماه انجام داده اند.

او با اشاره به اینکه این بازرسی‌ها از واحد‌های صنفی، انبارها، کارخانجات تولیدی، میادین میوه و تره بار، کشتارگاه‌ها و مرغداری‌ها و ... و با هدف پیشگیری از وقوع تخلف انجام شده است، افزود: تعداد ۸۶ اکیپ بازرسی در این رابطه فعال که به ۵۱۴ واحد تذکر داده شده و ۲۸۳ پرونده تخلفات نیز تشکیل و به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

مبشری ادامه داد: در این راستا متحلفان به جریمه ۹۰۰ میلیون ریالی در حق دولت محکوم شده اند.

او رسیدگی به گزارشات دریافتی از سامانه ۱۳۵ را در اولویت این بازرسی‌ها عنوان کرد و گفت: شکایات و گزارشات شهروندان به طور روزانه از این سامانه دریافت و توسط گشت‌های مشترک مورد بررسی قرار گرفته و در صورت محرز شدن تخلف پرونده تعزیراتی برای متخلفین تشکیل و به سرعت رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/

تشکیل ۲۸۳ پرونده تخلفات در آبانماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار