ادامه درخشش لوبه با غفور / شکست یاران عبادی پور مقابل زاکسا

رقابت‌های لیگ‌های والیبال اروپا شب گذشته با برگزاری چند دیدار پیگیری شد و لژیونر‌های ایرانی هم به مصاف حریفانشان رفتند.

ادامه درخشش لوبه با غفور / شکست یاران عبادی پور مقابل زاکسابه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های لیگ‌های والیبال اروپا شب گذشته با برگزاری چند دیدار در کشور‌های مختلف از جمله لهستان و ایتالیا پیگیری شد و بازیکنان ملی پوش ایرانی شاغل در اروپا هم به مصاف حریفانشان رفتند، تیم والیبال لوبه که امیر غفور را در اختیار دارد به مصاف تیم ویبو والنتیا رفت و در پایان یک بازی یک طرفه توانست با نتیجه ۳ -۰ برنده باشد.  غفور همچون بازی‌های گذشته، عملکرد بسیار خوبی داشت و با کسب ۱۳ امتیاز، در پیروزی ارزشمند خارج از خانه تیمش، نقش مؤثری ایفا کرد.
 
تیم لوبه در هفته ششم و هفتم نیز به ترتیب برابر مودنا و راونا به برتری دست یافته بود. غفور در دیدار با مودنا ۱۱ امتیاز و مقابل راونا ۱۹ امتیاز برای تیمش به دست آورد و در هر دو بازی، درخشان ظاهر شد. غفور و هم‌تیمی‌هایش با ۲۶ امتیاز از ۹ بازی برگزار شده، همچنان بدون شکست در صدر جدول رده‌بندی لیگ سری‌آ ایتالیا جای دارند. 
 
دیگر دیدار شب گذشته هم مصاف زاکسا و اسکرا در لیگ والیبال لهستان بود ، یاران عبادی پور در اسکرا نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند و بازی را ۳ - ۰ واگذار کردند، اسکرا با این باخت ۱۵ امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت. عبادی‌پور در این دیدار ۲ امتیاز به دست آورد. تیم اسکرا در دو بازی گذشته خود به ترتیب برابر تیم‌های بنجین و زِسوف به پیروزی رسیده بود که عبادی‌پور با کسب ۲۱ امتیاز در دیدار با بنجین و ۱۵ امتیاز مقابل زِسوف، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/ 

نتایج لژیونر های والیبال در اروپا

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار