رئیس اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: بهره برداران معادن استان می‌توانند از طرح بخشودگی خسارات و زیان ناشی از تاخیر در پرداخت اصل حقوق دولتی در مهلت مقرر استفاده کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رشید مرادی رئیس اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر بیان کرد: به منظور حمایت از بهره بردارانی که در شرایط رکود با کاهش میزان تولید یا فروش مواجه شده‌اند، دولت با تشکیل کارگروه ویژه، بخشش خسارت و ضرر و زیان ناشی از تاخیر درپرداخت اصل حقوق دولتی درمهلت مقرر را در دستور کار خود قرارداده است.

او، افزود: با توجه به مصوبه هیات وزیران و بر اساس قانون اصلاح قانون معادن، ضرر و زیان ناشی از تاخیر در پرداخت حقوق دولتی تا پایان سال ۹۵ محاسبه و مطالبه نخواهد شد.

رئیس اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر بیان کرد: بر اساس موضوع بند ۵ ماده ۵۵ و ماده ۱۱۸ آیین نامه اجرایی قانون معادن خسارت و ضرر و زیان ناشی از تاخیر در پرداخت حقوق دولتی در مهلت مقرر، در مواردی که به تشخیص کارگروه استانی متشکل از رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت، رئیس سازمان برنامه وبودجه و مدیرکل امور اقتصادی ودارایی استان، شرایط رکود بر بنگاه یا افت قابل توجه تولید و کاهش میزان فروش به علت وضعیت حاکم بر بازار، محرز شود تا پایان سال ۹۵ محاسبه و مطالبه نمی‌شود.

مرادی گفت: این معافیت مشروط به این است که اصل حقوق دولتی ظرف مدت شش ماه تسویه شود.

او تاکید کرد: به منظور تعیین تکلیف پرونده‌های مرتبط بهره بردران معادن استان می‌توانند حداکثر تا ۹۸/۹/۱۶ ضمن مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان درخواست خود را ارائه کنند.

انتهای پیام/ک

بخشودگی خسارت ناشی ازتاخیردر پرداخت حقوق دولتی معادن

برچسب ها: معدن ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.