مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موتور محرکه چهل سال دوم انقلاب جوانان هستند.

موتور محرکه چهل سال دوم انقلاب جوانان هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار شریف سخنگو و مسئول روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ابوذر  در دانشگاه آزاد واحد کرمان برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ با گفتمان انقلاب اسلامی پا به عرصه وجود گذاشت.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هرچند انقلاب اسلامی گفتمان اهل‌بیت (ع) و قرآن بود، اما با گفتمان جدید در دنیای دوقطبی آن زمان پا گذاشت افزود: در آن دوران گفتمان کمونیستی موفق شده بود بین جوامع و ملت‌ها نفوذ گسترده‌ای داشته باشد.

او با بیان اینکه در آن دوران انقلاب اسلامی گفتمان سومی را ایجاد کرد که در دیگر کشور‌ها و ملت‌ها نفوذ کرد گفت: امروز نماد این نفوذ و صدور انقلاب را در جبهه مقاومت در کشور‌های منطقه می‌بینیم.

سردار شریف با یادآوری اینکه ۴۰ سال از استقرار نظام با وجود همه سختی‌ها، مشکلات، موانع و پیشرفت‌ها گذشته است اضافه کرد: امروز نیازمند تثبیت گفتمان انقلاب اسلامی هستیم.

او با اظهار اینکه در سرفصل‌هایی که در بیانیه گام دوم انقلاب آمده مقام معظم رهبری بیان کردند که در چهل سال گذشته انقلاب ما چه حوادثی را پشت‌سر گذاشته، راهکار‌ها مطرح شده و پیروزی‌ها و دستاور‌های انقلاب بیان شده است افزود: در بخش دیگر ترسیم آینده انقلاب بر پایه و با بهره‌گیری از همه تجارب چهل سال گذشته را داریم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جوانان موتور محرکه در چهل سال دوم هستند تأکید کرد: امروز نیازمند راهبر رسانه‌ای هستیم تا گذشته را ترسیم و تصویرسازی کرده و افق آینده را به‌خوبی تبیین کند .

او با بیان اینکه "دشمن تلاش می‌کند با دروغ‌پردازی نظام دینی را ناکارآمد جلوه داده و ما را از گذشته انقلاب پشیمان کند" تصریح کرد: دشمن در تلاش است که شرایط کشور را یک شرایط بحرانی قلمداد کند و این‌ها گزاره‌های خبری دشمن است اما شک نکنید چهل سال دوم انقلاب موعد شکست های پی در پی دشمنان است وامروز نامی از هیچ یک از گروههای ضد اسلامی نظیر القاعده، طالبان وداعش وتجزیه طلب ها نیست.

شریف افزود: اگر بخواهیم بیانه گام دوم انقلاب را بررسی کنیم می‌توانیم بفهمیم در این چهل سال چه اتفاقاتی برای انقلاب اسلامی افتاده است و موتور محرکه چهل سال دوم انقلاب جوانان هستند.

مسئول روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بررسی رفتار رسانه‌ای دشمن از آغاز یک جمله بوده و آن استنباط آن این است نا کارآمدی نظام دینی برای اداره کشور‌ها از جمله ایران بوده است که در یک کلام می خواستند به همه ما بگویند نظام دینی قادر به اداره کشور نیست.

او در ادامه بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند ما را از گذشته و انقلاب اسلامی پشیمان کند و شرایط ما را بحرانی تلقی کند و می‌خواهد بگوید شرایط الان خوب نیست و آینده‌ای هم ندارید و مردم ناامید شوند.

سردار شریف تصریح کرد: جمعیت ما الان حدود ۸۲ میلیون نفر است و در دوره اول انقلاب بیش از ۳۰میلیون نفر جمعیت بود حدود ۴۰ میلیون نفر از جمعیت ما رژیم ستم شاهی را درک نکردند و ظلم و جوری که به این مردم داشتند را ندیدند.

او در ادامه افزود:حتی جمعیت جوان الان ما دوران دفاع مقدس را درک نکردند آن‌ها ندیدند صدام با ۸۳ کشور که تسهیلات در اختیارش گذاشتن  درچه حجم گسترده ای به کشورما حمله کرد.

مسئول روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت :حدود یک سال قبل از چهل سالگی انقلاب اسلامی آمریکا و انگلیس گفتند نمی‌گذارند مردم جشن چهل سالگی را بگیرند.

سردار شریف تصریح کرد:  شاید اغراق نباشد بگوییم دشمنان ما در حوزه رسانه روزی نیست گزارش خبری یا پیام جدیدی را تولید نکنند، اما ما بدلیل کم اهمیت دادن و بی تجربگی و نداشتن نیرو نتوانستیم کارکرد نظام را به نسل جوان منتقل و چهره منحوس رژیم سابق را اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کنیم‌ ، در نتیجه نسل جوان امروز ما ممکن است به سبب نبود آگاهی کافی با توجه به رفتار رسانه‌ای حرفه‌ای دشمن دچار چالش جدی شود.

او گفت: این مسئولیت اصحاب رسانه را بیشتر می‌کند و افرادی که در حوزه رسانه‌ای کار می‌کنند باید به باور و یقیین قطعی برسند که انقلاب اسلامی در چه پایه ای دست چه کسانی را کوتاه کرد که خودشان  به باور برسند تا بعد مبلغان خوبی برای انقلاب ودستاورد‌ها و عملکرد انقلاب باشند.

مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با افزایش قیمت بنزین مردم اعتراض های داشتند، اما در این میان عده ای اراذل واوباش با خشونت  هایی که در نوع خود و در چند سال اخیر بی نظیر بود،مشکلاتی به وجود آوردند که با تلاش نیرو‌های امنیتی جمع شد.

او در ادامه افزود: پشت صحنه همه این‌ها سرویس‌های سعودی، اماراتی‌ها، انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها بودند آن‌ها بر موج اعتراضات سوار شدند و خشونت‌های برای مردم چه به عنوان تماشاچی و چه معترض به وجود آوردند که در برخی نقاط مشکلات جدی برای مردم بی گناه بوجود آورد.

سردار شریف اذعان کرد:بزرگترین نعمت درکشور ما  وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی است که با صحبت‌های خود در درس خارج حوزه صف مردم را  بااغتشاشگران جدا  اعلام کرد و خوشبختانه اوضاع آرام شد  ما باید قدر رهبر و مردم فهیم را بدانیم.

مسئول روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن در پرونده‌های صدام، داعش، منافقین، فتنه ۸۸ شکست خورده است در نتیجه دست به خودزنی زده است.

او تصریح کرد: چهل سال دوم انقلاب شاهد شکست های پی در پی دشمنان اسلام خواهیم بود و وقت آن رسیده که انقلاب مان را به دنیا بیش از گذشته معرفی کنیم.

سردار شریف گفت: ما بعد از صدسال از اکتشاف نفت توانستیم خودمان بنزین تولید کنیم بنزین قبل از آن ابزاری برای فشار به ایران بود، ولی اکنون خودمان تولید می‌کنیم ما دشمنان با هر تجهیزات مدرنی که داشته باشند می‌جنگیم  کما اینکه ترامپ در یک برنامه مقایسه ای قدرت ایران وآمریکا را ازکارشناس برنامه خواسته و وی گفته بود طبق بیان رهبر ایران اگر شما یک بار بزنید ایران ده بار جواب می دهد در نتیجه قدرت شکست دادن شما برای ایران یک به ده است و ده برابر توان بیشتری دراین حوزه دارد.

او تاکید کرد: ما دشمنان را در هر سطحی که به ما هجوم آورند شکست می‌دهیم وبه کسی اجازه نمی‌دهیم امنیت ملی کشور ما را خدشه دار کند.کشور ما آینده امید بخشی دارد ما با موفقیت وارد گام دوم انقلاب شدیم.

انتهای پیام/س

صحبت های سردار رمضان شریف در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار