به مناسبت هفته بسیج جمعی از بسیجیان استان مرکزی با آیت الله دری نجف آبادی دیدار کردند.

دیدار بسیجیان استان مرکزی با آیت الله دری / نیروی مردمی بسیج شاهکار امام خمینی (ره)به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جمعی از بسیجیان استان مرکزی به مناسبت هفته بسیج با آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی دیدار کردند.

آیت الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این دیدار تشکیل نیروی مردمی بسیج شاهکار امام راحل در صیانت از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و سد محکمی در مقابل توطئه‌های دشمنان است.

آیت الله دری‌نجف‌آبادی افزود: تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) از برکات انقلاب اسلامی است که به عنوان نماد بصیرت ملی همواره در مقاطع حساس و سخت با پشتیبانی مردمی، توطئه‌های دشمنان را خنثی و در عرصه‌های مختلف، گام‌های اثرگذاری در صیانت از کیان ایران اسلامی برداشته است.

او ادامه داد: نیروی مردمی بسیج شالوده تجربیات امام خمینی (ره) است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حتی با تاسیس سپاه پاسداران، تقویت ارتش، شکل گیری نهاد‌های انتظامی و اطلاعاتی، تشکیل شد.

در جریان ناآرامی‌های اخیر، فلسفه وجودی بسیج بر همگان روشن شد

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: اکنون بعد از گذشت ۴۰ سال از تشکیل بسیج و حضور گسترده این نیروی مردمی، در شرایط مختلف به خصوص در جریان ناآرامی‌های اخیر، فلسفه وجودی این نهاد انقلابی بر همگان روشن شد.

او ادامه داد: تشکیل بسیج باعث شد که تمام ۸۰ میلیون ایرانی امروز خود را پشتیبان نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بدانند و در جریان‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان از ارزش‌ها و دستاورد‌های نظام حمایت کنند.

تامین امنیت ملی از نان شب هم برای کشور واجب‌تر است

آیت الله دری‌نجف‌آبادی تاکید کرد: تامین امنیت ملی حتی از نان شب هم برای کشور واجب‌تر است و در شرایطی که حتی فقر هم در جامعه وجود داشته باشد باید اول تمام ظرفیت کشور در راستای تامین امنیت به‌کار گرفته شود و بهره‌گیری از ظرفیت بسیج در این راستا شتاب فزاینده‌ای به تحقق این مهم می‌بخشد.

او بیان کرد: تا زمانی که آمریکا و اسرائیل بر علیه نظام و اسلام توطئه‌پراکنی می‌کنند، تمام بخش‌های کشور به خصوص نیرو‌های مسلح باید آمادگی کامل داشته باشند و با تجهیز به مدرن‌ترین تسلیحات نظامی، نسبت به خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان گام برداند.

امام جمعه اراک بیان کرد: نیروی مردمی بسیج باید با کار جهادی در کاهش آسیب‌های اجتماعی مورد نظر مقام معظم رهبری و تقویت قوای اقتصادی کشور نقش‌آفرینی کرده و در این راستا خود را به عنوان الگوی روحیه انقلابی در جامعه معرفی کند.

گرایش به اقتصاد مولد شرط پیروزی در جنگ اقتصادی

او مشارکت هر چه بیشتر در مناسبات اقتصادی و استفاده از ظرفیت‌های موجود استان مرکزی را از دیگر وظایف نیروی مردمی بسیج عنوان کرد و گفت: شرط پیروزی در جنگ اقتصادی، گرایش به اقتصاد مولد به جای مصرفی است که اقدام در این راستا کمرنگ بوده است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی اظهار داشت: معنای واقعی بسیج در اصالت و هویت انقلابی و اسلامی است و بسیجیان سلحشور باید با زمان شناسی، دشمن شناسی، آگاهی نسبت به توطئه‌های دشمنان و حمایت قاطع از جایگاه ولایت فقیه در راستای صیانت از نظام اسلامی حرکت کنند.

او پرهیز از اسراف و تجمل‌گرایی، تحقق اقتصاد مقاومتی و مشارکت آحاد جامعه در مسائل اقتصادی را از مهمترین راه‌های تقویت بنیه اقتصادی کشور و بهبود معیشت آحاد جامعه عنوان کرد و افزود: بسیج نسبت به دیگر اقشار جامعه وظیفه سنگین‌تری در این خصوص دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار