الکساندریا اوکازیو کورتز، نماینده دموکرات کنگره آمریکا از رئیس‌جمهور این کشور برای «هیچ‌کاره خواندن هم‌حزبی‌هایش» انتقاد کرد.

نماینده دموکرات: فساد و زندانی کردن کودکان دستاورد ریاست جمهوری ترامپ استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، الکساندریا اوکازیو کورتز، نماینده دموکرات نیویورک از رئیس جمهور آمریکا برای «هیچ کاره خواندن دموکرات‌ها» از جمله حمله لفظی به نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان و آدام شیف، رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس انتقاد کرد.

کورتز در صفحه شخصی خود در توئیتر به تشریح اقدامات ۱۱ ماهه اول حضور در مجلس نمایندگان آمریکا پرداخت و خطاب به ترامپ نوشت: شما در ۴ سال ریاست جمهوری خود کودکان را زندانی کردید و فساد را به مسئله عادی تبدیل کردید. به کار خود ادامه دهید.

انتقاد کورتز پس از آن صورت گرفت که ترامپ در سلسله توئیت‌هایی بار دیگر با انتقاد از دموکرات‌ها در بحبوحه ادامه تحقیقات برای استیضاح خود، از آن‌ها به عنوان دموکرات‌های هیچکاره یاد کرد. او در پیامی توئیتری به حمله لفظی چندباره علیه پلوسی و آدام شیف، مجریان اصلی تحقیقات استیضاح خود پرداخت و آن‌ها را مسئول آسیب به بسیاری از بخش‌های کشور دانست.

در پی افشای جزئیاتی درباره درخواست ترامپ از دولت اوکراین برای آغاز تحقیقات علیه جو بایدن و پسرش هانتر بایدن، بسیاری از نمایندگان دموکرات از دونالد ترامپ انتقاد کردند. ترامپ طی یک تماس تلفنی در ۲۵ ژوئیه از رئیس جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد. به دنبال افشای این موضوع، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، آغاز روند رسمی بررسی استیضاح ترامپ را اعلام کرد.

محتوای گفت‌و‌گوی ترامپ و ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین چندی پیش بوسیله افشاگر جامعه اطلاعاتی آمریکا فاش شد و یک رسوایی بزرگ برای ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ محسوب می‌شود. ترامپ طی یک تماس تلفنی در ۲۵ ژوئیه از رئیس جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۴ آذر ۱۳۹۸
من زنگ زدم ۷۰۰ که چرا با وجود اینکه دیروز yjc خبر داده اینترنت تا آخر شب وصل میشه ، هنوز وصل نشده .
بهم گفتن نمیدونن خبرگذاریها بر چه اساسی این خبرو نشر میدن ! چون چیزی به اونا ابلاغ نشده

اینم از دروغ شما چرا دست میندازین مردمو ؟؟؟؟
آخرین اخبار