معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله گفت: پروژه ICMM در زمینه‌های ارتقای سلامت، پیشگیری و نگهداری از بیماران به نمایندگان ۴۲ کشور همسایه خدماتی ارائه می‌دهد.

تبادل تجربیات پزشکی توسط پروژه ICMM در کشورهای همسایهبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،غلام‌حسین علی‌شیری، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در افتتاحیه طب نظام ICMM  در حوزه پزشکی گفت: دانشگاه بقیه الله دانشگاه علوم پزشکی تا به امروز پیشتاز در ارائه خدمت به مصدومین و مجروحین بوده است و با پیشرفت تکنولوژی توانسته در راستای ارتقای سلامت، پیشگیری و همچنین ارائه محققین برجسته روز دنیا قدم بر دارد.

او افزود: پروژه ICMM طی ۵ روز در زمینه‌های ارتقای سلامت، پیشگیری، تریاژ، نگهداری از بیماران، تشخیص و درمان و همچنین اقدامات پیشرفته درمانی از تروما‌ها به نمایندگان حاضر از ۴۲ کشور همسایه از جمله: ارمنستان، لبنان، نیجریه، عمان، پرتغال ارائه خدمت می‌کند.

بیشتر بخوانید : شرایط بیمه درمان بسیجیان اعلام شد


در ادامه این افتتاحیه سردار حسن عراقی‌زاده، معاون بهداشت و درمان نیرو‌های مسلح بیان کرد: در اولین زمان‌های بروز بحران نیرو‌های مسلح و نظامی زودتر خود را به حادثه می‌رسانند. در زمان وقوع زلزله آذربایجان شرقی، سیل و حفظ جان هموطنان نیز در روز‌های آغازین حادثه با کمک بسیجیان انجام شد.

معاون بهداشت و درمان نیرو‌های مسلح گفت: از وابستگان نظامی کشور‌های مختلف‌های حاضر در افتتاحیه طب نظام پزشکی به کشور‌های همسایه و غیرهمسایه پیام داده می‌شود که پروژه ICMM را هر چه سریعتر در ارتش خود انتقال دهند؛ امیدواریم با این پروژه همکاری‌های بیشتری با کشور‌های همسایه و حتی غیر همسایه در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی جهت تبادل تجارب کشور‌ها صورت گیرد، زیرا توانمندی‌های ایران بالا بوده و این پروژه می‌تواند بستر مناسبی برای درمان بیماری‌های پیشرفته صورت گیرد.

انتهای پیام/

دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌‌الله پیشتاز در حوزه پزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار