مردم بصیر شهرستان مهاباد امروز در ادامه حمایت های مردمی از امنیت و اقتدار کشور، به مردم ولایتمدار ایران پیوستند.

خروش انقلابی مردم ولایتمدار مهاباد علیه اغتشاشگرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امروز مردم آگاه مهاباد در حمایت از اقتدار و امنیت کشور به صحنه آمدند تا با اعلام انزجار از آشوبگران به دشمنان و مزدورانشان بفهمانند امنیت و اقتدار این مرز و بوم را با هیچ چیز و هچی کس معامله نمی کنند.

ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه شهرستان مهاباد در جمع راهپیمایان با قدردانی از حضور آگاهانه مردم در این حرکت انقلابی گفت: کسانی که نظم و امنیت عمومی جامعه را برهم می زنند مزدور دشمن هستند و تا زمانیکه مردم در صحنه باشند، هیچ قدرتی یارای مقابله با این ملت بزرگ را ندارد.

او افزود : مردم در تمامی پدیده‌های اجتماعی و اقتصادی کشور حق اظهار نظر و حتی اعتراض را دارند، اما به خشونت کشیدن اعتراضات و مطالبات مردمی تنها مردم را متضرر می‌کند.

امام جمعه مهاباد اضافه کرد: مسوولان نیز همچنان که اعلام کرده‌اند بایستی ضمن کنترل بر بازار، از افزایش قیمت‌ها جلوگیری نمایند.

پیش از این نیز در بیشتر شهرهای استان از جمله ارومیه، اشنویه، میاندوآب و بوکان، فریادهای نفرت و مرگ بر مستکبران و بدخواهان این ملت سر داده شد.

انتهای پیام/ه

راهپیمایی مردم مهاباد برای حمایت از امنیت و اقتدار کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.