کلینیک سیار دندانپزشکی به مدت ۸ روز به ۳۰۰ نفر از دانش آموزان مقطع ششم ابتدایی در شهرستان مهاباد خدمات رایگان ارائه کرد.

بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: کلینیک سیار دندانپزشکی به منظور مراقبت‌های دهان و دندان و با اولویت مراقبت دانش آموزان پایه ششم به مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر مهاباد اعزام شد.

او افزود: این کلینیک در قالب یک دستگاه یونیت مجهز به تمامی امکانات دندانپزشکی در نوبت صبح همه خدماتی که در مراکز خدمات جامع سلامت قابل انجام است را ارائه می‌کند؛ و این خدمات برای جامعه هدف که شامل دانش آموزان مقطع ششم ابتدایی می‌باشد رایگان است.

بهزاد اضافه کرد: خدمات دندانپزشکی قابل ارائه در کلینیک سیار شامل ترمیم آمالگام، ترمیم کامپوزیت و پرکردن دندان، جرم گیری، فیشور سیلانت و سایر خدماتی که برحسب شرایط و نیاز بیمار ضروری است، می‌باشد.

او تصریح کرد: این کلینیک در طول ۸ روز به ۳۰۰ نفر از دانش آموزان مقطع ششم ابتدایی ساکن در مناطق محروم و کم برخوردار روستا‌ها و شهرستان خدمات دندان پزشکی رایگان ارائه کرد و حدود ۶۰۰ خدمت در سطح ۱ و ۲ دهان و دندان برای گروه‌های هدف انجام شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد بیان داشت:برای ۳۰۰ نفر دانش آموز خدماتی شامل ۲۸۵ خدمت ترمیم آمالگام، ۱۷۲ عدد ترمیم کامپوزیت و ۹۰ خدمت فیشور سیلانت در طول ۸ روز ارائه شده است.

انتهای پیام / س خ 

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به مناطق محروم در مهاباد 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.