کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه، تفکرات بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ضامن نظام و انقلاب اسلامی و دفع کننده خطرات دشمنان در سطح بین المللی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سلیلی کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه امروز دوشنبه ۴ آذرماه در یادواره شهدای شهرداری آمل و یادمان شهدای مدافع حرم این شهرستان، گفت: در هرجایی که تفکرات و اراده بسیج پای کار بوده، موفقیت نیز به دست آمد.

او با بیان اینکه بسیج فقط تصور و داشتن کارت بسیج نیست بلکه یک مکتب ارزشی است، افزود: امروز اگر بسیج، تفکر و روحیه بسیجی در کشور نبود، باید نام ایران را در موزه‌ها میدیدم.

سلیلی با بیان اینکه بسیج در راه دفاع از دین خدا پیر شد، اما در این مکتب پایدار و ماندگار ماند، گفت: بنیان استراتژیکی و تجارب دانش که بسیج دارا است، در هیچ برهه زمانی اجازه نداد محاسبات اعتقادی وارزشی در کشور خدشه دار و کمرنگ شود.

نسبت به برجام حرف داریم

سلیلی در بخش دیگری با بیان اینکه رهبرمعظم انقلاب بار‌ها و به دفعات در خصوص پیامد‌های مذاکره با طرف‌های برجام را متذکر شده بودند، گفت: به هرحال تاریخ و گذشته کشور‌های غربی کاملا مشخص و امید بستن به تعهدات واهی آن‌ها به جز از دست دادن زمان، نتیجه‌ای دیگری برای کشور نخواهد داشت.

او تفکر و روحیه بسیجی و اعتقاد به نیرو‌های جوان و تکیه بر تخصص و دانش بومی را در شرایط حساس کنونی کشور بهترین ضامن امنیت و پایداری و اهرم مطمئن جمهوری اسلامی درعبور از شرایط سخت کنونی دانست.

سلیلی با بیان اینکه دشمنان در هر حال قابل اعتماد نیست و در برجام و موضوع اغتشاشات اخیر مدیریت سوخت در کشور به خوبی ماهیت خود را نشان دادند، گفت: ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی با حضوری پرصلابت در روز‌های اخیر صف خود را از اغتشاگران جدا کردند.

در این مراسم از خانواده شش شهید شهرداری آمل و نیز خانواده پنج شهید مدافع حرم شهرستان آمل تجلیل شد.

انتهای پیام/س
برچسب ها: بسیج ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.