رییس جمهور در سرخه :

وحدت و یکپارچگی مردم ایران همواره زبانزد بوده است

رییس جمهور گفت: وحدت و یکپارچگی مردم ایران همواره زبانزد بوده است و مردم سرخه نیز همیشه در این امر پیشگام بوده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،حجت‌الاسلام حسن روحانی در مراسم تشییع و تدفین پیکر خواهرش، صدیقه فریدون در سرخه اظهار کرد: وحدت و یکپارچگی مردم ایران همواره زبانزد بوده است و مردم سرخه نیز همیشه در این امر پیشگام بوده‌اند.

رئیس‌جمهور ضمن تشکر و قدردانی از حضور مردم، مسئولان، علما، وزرا و فرهیختگان در این مراسم، اضافه کرد: مردم همواره به خانواده ما لطف داشته‌اند و قدردان آنها هستیم.

روحانی با بیان اینکه امیدواریم در لحظه وداع شرمنده نباشیم و جز خیر و خوبی و محبت از خواهر گرامی‌مان ندیدیم، افزود: مردم سرخه شهادت می‌دهند که این بانو مؤمنه بود و جز خیر، خوبی، اخلاق و تواضع از او چیزی در کلام، گفتار و جملات ندیدیم و مردم به او همواره لطف داشتند.

رئیس‌جمهوری تأکید کرد: پدرم آدم صدق و صفا بود و ندیدم نماز شب، زیارت عاشورا و توسل او ترک شود و مادر ما نیز این چنین بود؛ مردم دیار سرخه این چنین باایمان و مخلص هستند.

روحانی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم خادم مردم خوبمان باشیم و از رهبر معظم انقلاب بابت پیام تسلیت‌شان قدرانی مـی‌کنم و امیدواریم خداوند همه ما را خادم سیدالشهدا (ع) و مردم قرار دهد.

انتهای پیام/پ

 

عزادار شدن رئیس جمهور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.