هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال در شهرهای مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال امروز شاهد برگزاری بازی‌های مختلفی در سراسر کشور بود که در مهم‌ترین دیدار‌ها، تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندر امام، پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان توانستند برابر حریفان برنده باشند و به روند خوبشان در رقابت‌های لیگ برتر ادامه دهند.

شاگردان فرزاد کوهیان در قزوین به مصاف شورا و شهرداری این شهر رفتند و توانستند با نتیجه ۹۴ - ۶۷ برنده بازی باشند و به روند صدرنشینی شان ادامه دهند.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان هم در کرمان به سادگی از سد شاگردان کسایی پور گذشت و با نتیجه ۶۷-۵۱ برنده شد تا همچنان از مدعیان باشد. شهرداری گرگان هم در تهران از سد اکسون گذشت تا ششمین بردش را کسب کند.

ذوب آهن اصفهان هم در یک بازی مهم موفق شد از سد نیروی زمینی تهران بگذرد و سومین بردش در رقابت‌های لیگ امسال را کسب کند. شاگردان حاتمی امیدوارند بتوانند در ادامه بهتر باشند و شکست هایشان را جبران کنند.

شیمیدر قم هم در بازی پر امتیاز با نتیجه ۹۳ - ۶۳ شهرداری بندر عباس را برد و آخرین بازی هم میان تیم‌های توفارقان آذر شهر و مهرام تهران هم در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار