رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی ابوذر تا پایان همین هفته تمدید شده است.

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره ابوذر فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مصطفی اژدری گفت: با توجه به قطعی اینترنت طی روز‌های اخیر، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا روز پایانی این هفته تمدید شده است.

او با اشاره به حضور موفق روزنامه‌نگاران فارسی در اولین دوره جشنواره ابوذر کشور، از برگزاری اختتامیه جشنواره استانی در پایان آذر خبر داد و افزود: هشت برگزیده به جشنواره سراسری معرفی خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال اثر به نشانی الکترونیکی http://aboozarfest.ir/ مراجعه کنند.

اژدری از تشکیل قرارگاه جهاد اجتماعی «جوادالائمه (ع)» در سپاه فجر خبر داد و افزود: در این راستا ۴۰ نقطه آلوده به آسیب‌های اجتماعی در سطح استان فارس شناسایی شده است که برای آن‌ها در این قرارگاه برنامه‌ریزی انجام شده است.

رئیس بسیج رسانه فارس با بیان اینکه در این قرارگاه هر کدام از قشر‌های بسیج یک مسئولیت دارند، گفت: مسئولیت بسیج رسانه در این قرارگاه برگزاری ۱۵ اردوی جهادی با حضور اصحاب رسانه در این نقاط مذکور است که تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

اژدری همچنین از فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر نیز خبر داد که نقش موثری در زمینه محرومیت‌زدایی نقاط محروم و کم برخوردار داشته است.

انتهای پیام/

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره ابوذر فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار