رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: تمامی پایان نامه‌ها و رساله‌های دکتری مرتبط با گردشگری اردبیل از سوی این مجموعه علمی حمایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اسحاق رسولی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل صبح امروز در نشست هم اندیشی با مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: در سطح کشور ۱۱ مسئله کلان برای مداخله علمی دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شده که در اردبیل انتخاب ما حوزه گردشگری است.

او اظهار کرد: بر این اساس تمامی پایان نامه‌ها و رساله‌های دکتری که در ارتباط با گردشگری اردبیل است حمایت می‌شود و حتی اگر دانشجوی خارج از استان نیز به این موضوع علاقه نشان دهد مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان با اشاره به اینکه این دانشگاه به دنبال رویکرد بین الملل گرایی است، گفت: همچنین جذب دانشجوی خارجی از برنامه‌های پیش روی این مجموعه علمی است که بی شک اثرات مطلوبی برای توسعه گردشگری خواهد داشت.

رسولی با بیان اینکه دانشگاه به جای درآمدزایی به دنبال ارزش افزایی است، اظهار کرد: این دانشگاه رویکرد مسئله گرایی و کارآفرینی را دنبال می‌کند و در این دو حوزه نگاه ویژه به حوزه گردشگری داریم.

انتهای پیام/ح

دانشگاه آزاد اردبیل به دنبال رویکرد بین الملل گرایی است

 

برچسب ها: گردشگری ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.