کارشناس مسئول قرآن و عترت اداره‌ اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: ثبت‌نام از علاقمندان به شرکت در هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت تا ۱۲ آذرماه ادامه دارد .

ثبت‌نام هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت تا ۱۲ آذرماه ادامه داردکارشناس مسئول قرآن و عترت اداره‌ اوقاف و امور خیریه استان زنجان درگفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،با اشاره به برگزاری ثبت‌نام «هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت» گفت: ثبت‌نام از علاقه‌مندان تا ۱۲ آذرماه ادامه دارد .
 
او با اشاره به اینکه این آزمون در استان همزمان با سراسر کشور  با همکاری  اداره اوقاف و امور خیریه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، گفت: سنجش کمی و کیفی عملکرد مؤسسات و مراکز آموزش قرآن کریم، ایجاد انگیزه میان مردم به‌ویژه جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت و شناسایی نخبگان و استعداد‌های درخشان قرآنی از جمله اهداف مهم این آزمون است.

مراد خانی با بیان اینکه این آزمون در چهار گروه و ۱۵ رشته امتحانی برگزار می‌شود، ادامه داد: ۲ رشته در گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، ۲ رشته در گروه معارف اهل‌بیت (ع)، ۹ رشته در گروه حفظ قرآن کریم و ۲ رشته در گروه آموزش‌های الکترونیک در دستور کار این مسابقات قرار دارد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد استان تصریح کرد: به افراد برگزیده این آزمون جوایز نقدی اهدا می‌شود، ضمن اینکه افرادی که امتیاز بالای ۹۰ کسب کنند لوح تقدیر دریافت می‌کنند و به افرادی که حائز نمره حد نصاب قبولی شوند، گواهی‌نامه پایان دوره اعطا می‌شود.

مراد خانی ادامه داد:این آزمون  نخست به‌صورت کتبی  و الکترونیکی  برگزار می‌شود و برگزیدگان  این مرحله به بخش شفاهی  این آزمون راه پیدا می کنند.
 
او گفت:شرکت در تمامی رشته‌های آزمون برای همه داوطلبان مرد و زن، بدون محدودیت سنی آزاد است و تمامی امور مربوط به ثبت‌نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir انجام می‌شود.
 
انتهای پیام/ن
 

ثبت‌نام هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.