هاشمی گفت:رسیدن به کسب و کار پایدار برای ارایه محصولات کیفی را دنبال می‌کنیم و برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در این خصوص برنامه ریزی داریم.

رسیدن به کسب و کار پایدار در دستور کار قرار گرفتگزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات با حضور رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار کرد: در حمایت از تولید داخل راهبرد‌های مختلفی داریم که پیوست فناوری ذیل قانون حمایت حداکثری از ساخت داخل تعریف شده است.

وی افزود: رسیدن به کسب و کار پایدار برای ارایه محصولات کیفی را دنبال می‌کنیم و برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در این خصوص برنامه ریزی داریم و اداره کل همکاری‌ها و حمایت از تولید داخل را در معاونت فناوری وزارت ارتباطات تشکیل دادیم.

راه اندازی آزمایشگاه های تخصصی تایید توسعه راهی برای حمایت از تولید داخل

هاشمی ادامه داد: راه اندازی آزمایشگاه‌های تخصصی تایید نمونه و تحقیق و توسعه را برای حمایت از تولید داخل و ارایه ارزیابی‌های مناسب از تولید داخلی برنامه ریزی کردیم.


بیشتر بخوانید: واردات مودم به ۱۲ میلیارد دلار رسید


این مقام مسئول افزود: تعامل خوبمان با بخش خصوصی منجر به تولید محصولاتی فناورانه و کاهش ارزبری شد، بحث تعمیق تکنولوژی را برای شناسایی شرکت‌های فعال در این حوزه و عمق فناورانه محصولات آن‌ها دنبال می‌کنیم.

حمایت تعرفه‌ای از تولیدکنندگان را باید با هم افزایی حداکثری در دستور بازنگری قرار دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار