استاندار بوشهر گفت: قیمت میوه و تره‌بار دربوشهر بالاست و این قیمت‌ها برای مردم پذیرفتنی نیست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر بیان کرد: قیمت میوه و تره‌بار در بوشهر بالاست و با برازجان که در نزدیکی این شهر قرار گرفته تفاوت دارد، تا جایی که برخی از شهروندان بوشهری میوه و تره‌بار مورد نیاز خود را از این شهر خریدار می‎کند.

او ادامه داد: شهرداری بوشهر باید تا عید نوروز با استفاده از ظرفیت دستگاه‎های مرتبط میدان‎های عرضه میوه و تره‌بار در این شهر ایجاد کند.

استاندار بوشهر گفت: مردم از دستگاه‌ها انتظار دارند، زیرا ما قول برخورد با تخلف داده‌ایم و اکنون نیز مردم باید نتیجه برخورد‌ها را ببینند.

گراوند افزود: با سهمیه‌بندی بنزین برای تامین سهمیه سوخت‎ قایق‌های صیادی پیگیری لازم صورت گرفته و این مهم باید برای خودرو‌های استیجاری ادارات نیز محقق شود، زیرا در غیر این صورت باید با انعقاد قرارداد جدید حقوق پرداختی به آن‌ها افزایش پیدا کند که با محدودیت منابع امکان این مهم وجود ندارد.

او بیان کرد: برای وانت بار‌های ویژه حمل و نقل، پیک‎های موتوری و تاکسی‎های تلفنی نیز باید بنزین مورد نیاز تامین شود تا روند خدمت رسانی به شهروندان دچار اختلال نشود.

استاندار بوشهر افزود: اکنون همه دستگاه‌ها باید دنبال نظارت بر وضعیت بازار باشند و در زمینه سهمیه‌بندی بنزین آسیب‎شناسی لازم برای حل مشکل صورت گیرد.

گراوند عنوان کرد: امکانات سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز با ماموریت‌هایش در شرایط کنونی همخوانی ندارد و فرمانداران باید جدولی تنظیم کنند تا به صورت نوبتی از خودرو و نیروی انسانی سایر دستگاه‎ها، درگشت‎های بازرسی استفاده شود.

او گفت: هچنین حوزه بازرسی و اصناف باید نظارت و تعزیرات نیز بنابر وظیفه ذاتی با تخلف‌ها برخورد قاطع کنند.

انتهای پیام/ک

میدان تره‌بار در بوشهر ایجاد شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.