معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی یک میلیون و ۳۸۷ هزار و ۳۱۱ نفر مسافر در ۸ ماهه نخست امسال در استان اردبیل خبر داد.

رضا شیرین زاده، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه این میزان جابجایی نسبت به مدت مشابه سال قبل که یک میلیون و ۳۲۳ هزار و ۲۹۳ نفر بود در بخش مسافر ۸/۴ درصد رشد و در بخش سفر نیز ۳ درصد افزایش نشان می‌دهد گفت: در ۸ ماهه گذشته ۱۹۴ هزار و ۵۲۷ سفر در استان اردبیل توسط شرکت‌های حمل ونقل انجام شده است.

او با اشاره به اینکه از این میزان مسافر ۶۹۶ هزار و ۸۸۱ نفر با اتوبوس، ۱۵۸ هزار و ۲۳۰ نفر با مینی بوس و ۵۳۲ هزار و ۲۰۰ نفر نیز توسط ناوگان عمومی سواری به شهر‌های مختلف جابجا شده است افزود: ۵۹ شرکت مسافربری در استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تعداد ناوگان عمومی مسافری استان اردبیل را هزار و ۱۸۰ دستگاه عنوان کرد و اظهار داشت: از این میزان ۵۷۱ دستگاه سواری، ۳۶۸ دستگاه اتوبوس و ۲۴۱ دستگاه نیز سواری می‌باشد.

شیرین زاده از همه مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت و انتقاد خود را از عملکرد شرکت ها‌ی مسافری و ناوگان‌ها از طریق سامانه ۱۰۰۰۱۴۱ شهراه و یا با مراجعه حضوری به دفتر ترمینال اعلام کنند تا در کمیسیون‌های مربوطه رسیدگی شود.

انتهای پیام/ح

افزایش جابجایی میزان مسافران در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.