نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت: راه به عنوان عامل و عنصری مثبت و تاثیرگذار برای توسعه و آبادانی مازندران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با مدیران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از راه به عنوان عامل و عنصری مثبت و تاثیرگذار در جهت توسعه و آبادانی مازندران یاد کرد.

او افزود: کارکنان بخش‌های مختلف حمل و نقل سربازان گمنام، مخلص و ایثارگری هستند که در سخت‌ترین شرایط کاری در حال خدمت به مردمانی هستند که در جاده‌ها به کمک احتیاج دارند و این خود کاری بس نیکو و ارزشمند است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به احادیث ائمه معصومین (ع) در مورد خدمت به مؤمنان گفت: از آنجا که کار شما از جمله کار‌هایی است که گره گشای مشکلات مردم در سختی‌ها بوده از جایگاه والایی در پیشگاه باری تعالی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: از آنجا که تلاش و کوشش مضاعف خدمتگزاران بخش حمل و نقل در استان منشاء خدمات بسیار مهمی در این خطه ولایت مدار شده، انتظار می‌رود در تسریع طرح‌های عمرانی حمل و نقل استان از هیچ کوششی دریغ نشود.

عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران نیز در این نشست ضمن گرامیداشت هفته بسیج ،گفت: شبکه راه‌های ارتباطی مازندران به طول ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی به عنوان محوراصلی حمل و نقل جاده‌ای از عوامل عمده رشد و توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی استان بوده و به عنوان شریان‌های حیاتی و اقتصادی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که با صرف اعتبارات کلان در طول سالیان متمادی احداث شده و جزء یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های ملی کشور محسوب می‌شود.

او به پیشرفت هاو اقدامات گسترده در بخش‌های صنعت حمل و نقل در استان اشاره کردو افزود: امروزه صنعت حمل و نقل در مازندران با همت و پشتکار تمامی مدیران بخش‌های مختلف حمل و نقل و حمایت‌های همه جانبه دولت رو به پیشرفت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در خصوص عملیات راهداری زمستانی این اداره کل در امسال گفت: در حال حاضر ۳۳ اکیپ راهداری با ۳۵۰ راهدار به همراه ۲۵۰ دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری در گردنه‌های مهم و برفگیر استان مستقر و آمادگی کامل برای اجرای عملیات راهداری و برف روبی در محور‌ها را دارند.

انتهای پیام/ س

توسعه راه، عامل موثر جهت توسعه مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.