در جدیدترین خبر منتشر شده از هوآوی این شرکت تبلت جدید خود با نام MatePad Pro را معرفی کرد.

هوآوی تبلت جدید خود با نام MatePad Pro را معرفی کرد + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از ترند‌های طراحی گوشی در سال جاری حفره درون صفحه نمایش است و به نظر نمی‌رسد این بخش جدید به این زودی‌ها قصد ترک کردن میدان را داشته باشد. تاکنون ما حفره درون صفحه نمایش را تنها در گوشی‌های هوشمند دیده‌ایم، اما مثل این که هوآوی قرار است این طراحی‌ها را یک مرحله جلوتر برده و از آن در تبلت‌های خود استفاده کند. این شرکت در تبلت پرچمدار بعدی خود که MatePad Pro نام دارد از حفره درون صفحه نمایش استفاده کرده است.

دستگاه MatePad Pro یک تبلت فوق‌العاده است که با هدف رقابت با آیپد پرو اپل و گلکسی تب S6 سامسونگ طراحی شده و به صورت تئوری چیز‌هایی که برای این رقابت نیاز است را دارد.

مشخصات تبلت MatePad Pro هوآوی

در تبلت جدید هوآوی می‌توان یک پنل امولد ۱۰.۸ اینچی را مشاهده کرد که دارای رزولوشنی برابر ۲۵۶۰۰ در ۱۶۰۰ است. همچنین نسبت صفحه نمایش این تبلت ۱۶:۱۰ است. هوآوی ادعا می‌کند که حاشیه MatePad Pro برابر ۴.۹ میلی‌متر است که مطمئنا به نسبتا نمایشگر به بدنه ۹۰ درصدی آن کمک می‌کند. حفره درون صفحه نمایش میزبان یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. یک بلندگوی چهارگانه نیز برای این گوشی تعبیه شده است. همچنین در پشت این دستگاه از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است.

هوآوی تبلت جدید خود با نام MatePad Pro را معرفی کرد + تصاویر

مشخصات داخلی MatePad Pro

تبلت MatePad Pro از تراشه Kirin 990 SoC استفاده می‌کند. این پردازنده به وسیله ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. این تبلت در نسخه‌هایی فقط Wi-Fi و LTE عرضه خواهد شد.

همچنین MatePad Pro دارای یک حالت لپ تاپ است که رابط رایانه‌ای سنتی و قابلیت چند پنجره‌ای را به ارمغان می‌آورد. ظرفیت باتری آن ۷۲۵۰ میلی آمپر ساعت است و از سوپرشارژ ۴۰ واتی هوآوی، شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۷.۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. هواوی همچنین برای تعامل و ترسیم دقیق‌تر قلم M-Pen را برای این دستگاه تعبیه کرده است.

هوآوی تبلت جدید خود با نام MatePad Pro را معرفی کرد + تصاویر

 

رنگ، قیمت و دسترسی تبلت جدید هوآوی

تبلت MatePad Pro در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز و نارنجی در دسترس خواهد بود. همچنین قیمت آن‌ها از ۴۷۰ دلار برای مدل پایه وای‌-فای با پیکربندی ۶/۱۲۸ گیگابایتی آغاز می‌شود. قیمت نسخه LTE آن برای مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی نیز ۵۴۰ دلار است.

پیش خرید این دستگاه از امروز آغاز شده، اما فروش اصلی آن از ۱۲ دسامبر شروع می‌شود. هنوز توضیحی درباره دسترسی بین‌المللی MatePad Pro گفته نشده است. همچنین هوآوی از وجود یک نسخه 5G برای این تبلت نیز صحبت کرده است که در سه‌ماهه اول ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

مشخصات MatePad Pro منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار