استاندار اصفهان گفت:تفکر بسیجی داشتن باید همراه با نشاط، سرور و امیدواری باشد و متأسفانه برخی از ما مسائل مقطعی و جزئی را که می‌بینیم فکر می‌کنیم همه چیز تمام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در مراسم صبحگاه مشترک بسیج ادارات به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: روز‌ها و هفته‌هایی که به نام‌های خاصی مزین هستند فرصتی برای معرفی دستاورد‌های آن مناسبت است.

او افزود: بسیج از یک قداست خاصی برخوردار است و بسیجیان همان کسانی هستند که امام راحل فرمودند من به خلوص و تقوا و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم؛ بنابراین بزرگداشت این هفته بزرگداشت ایثار، از خودگذشتگی و نعمت بزرگ الهی و بزرگداشت نام، یاد و خاطره همه بسیجیان و تفکر بسیج است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: بسیجیان نه تنها در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بلکه هر روز در نقاط مختلف کشور حضور دارند و قداست بسیجی و نفس بسیجی خود یک مسئله مسئولیت آفرین است، اما پاسداشت از فکر بسیجی، مسئله مهم دیگری است که باید به آن‌ها پرداخت.

او با بیان اینکه باید قدردان زحمات بسیجیان بود، تصریح کرد: فکر می‌کنم که مسئولیت و رسالت بسیجی بودن مسئولیت بزرگی بوده و نام بسیجی را بر خود گذاشتن نیازمند چند مسئله مهم و اساسی است.

رضایی بیان کرد: نخستین مسئله‌ای که بسیجی باید به آن پایبند باشد اطاعت محض از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و اطاعت از امر مسلم ولایت فقیه است، در این مسئله تاکید خاصی دارم و این مسئولیت بسیار سنگین است.

او گفت: مسئله دومی که بسیار به آن در این روز‌ها نیازمندیم اخلاق و اخلاق‌مداری است و باید از خود شروع کنیم، رسالت بسیجی ایجاب می‌کند که مسئله تقوا و اخلاص را در کنار همه مسائل هر روز و هر لحظه در زندگی خود داشته و در این امر مهم کوشا باشیم.

استاندار اصفهان اظهار داشت: فردی که بسیجی یک اداره است باید الگو و سرمشق در همه مسائل باشد، الگو بودن و اخلاق مداری یکی از رسالت‌های مهم بر عهده ماست، دوری از تفرقه و بر مبنای وحدت و هماهنگی و مبنای خطوط قرمزی که برای همه ما مطرح است یکی دیگر از وظایف و مسائل اساسی است که هر روز باید به فکر باشیم.

او افزود: مسئله وحدت یکی از مسائل بسیار مهمی است که امام راحل و رهبر معظم انقلاب همواره به آن تاکید داشته‌اند و وحدت رمز اصلی موفقیت در همه امور است به ویژه در زمانی که برابر نظام سلطه و دشمنان قرار می‌گیریم. به یاد داشته باشیم که هر گونه شعاری که بوی تفرقه و نفاق داشته باشد در واقع خشنودی نظام استکبار را فراهم می‌کند.

رضایی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت ما یکپارچگی، همدلی و هم زبانی است و باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشیم، بسیج و بسیجی هیچگاه از مطالعه پیرامون اوضاع و اطراف خود غافل نیست، متاسفانه یکی از مشکلات اساسی در جامعه سرانه بسیار کم مطالعه است.

او تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در ادارات نوآوری و خلاقیت و اطاعت محض از رهبری را داشته باشیم باید بصیرت و آگاهی خودمان را مسائل دینی و مسائل روز بالا ببریم و تعهد کاری و اخلاص عمل داشته باشیم.

استاندار اصفهان بیان کرد: تفکر بسیجی داشتن باید همراه با نشاط، سرور و امیدواری باشد و متأسفانه برخی از ما مسائل مقطعی و جزئی را که می‌بینیم فکر می‌کنیم همه چیز تمام شده است.

او گفت: مسائل رخ داده در هفته گذشته مسئله اصلاً مهمی نبود، چند نفر اغتشاشگر که با مردم و نظام نبودند و دلشان برای مردم، انقلاب، بیت‌المال و بیت‌الناس نمی‌سوخت، آدم‌هایی بودند که در آینده مسئولان قضایی بیشتر درباره آن‌ها برای مردم می‌گویند.

رضایی اظهار داشت: باید در این زمان بصیرت و در کنار همه این‌ها اخلاص و نوآوری داشت که از غافله علم و آگاهی در ابعاد مختلف عقب نمانیم، نظام اداری ما نیاز به تحول دارد، نظام اداری ما نظامی است که نیازمند همکاری و همیاری است.

او افزود: نظام اداری ما نیازمند همدلی، تحول، همفکری، تفکر بسیجی و نیازمند این است که نوآوری و خلاقیت داشته باشیم که این مسئولیت در درجه نخست برای بسیجیان پرتوانی هست که هر کدام از آن‌ها می‌توانند در این امر نقش موثر خود را ایفا کند.

انتهای پیام/م

 

برگزاری مراسم صبحگاه مشترک بسیج ادارات

برچسب ها: استانداری ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار