رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: بسیجیان پرچم داران و حافظان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و فرهنگ جامعه اسلامی را شکل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام در مراسم بزرگداشت هفته بسیج در سالن همایش ابن سینا دانشکده علوم پزشکی در جمع دانشجویان گفت: پنجم آذر ماه یادآور روزی است که به فرمان امام خمینی (ره) بسیج مستضعفین تشکیل شد و تاکنون که قریب به ۴۰ سال از عمر پربرکت این نظام می‌گذرد، روز به روز بر شکوه و عظمتش افزوده می‌شود.

او تصریح کرد: دانشجویان بسیجی بیشترین نقش را در تحولات فرهنگی و اجتماعی دارند؛ گروه‌های جهادی دانشجویی در سال‌های اخیر توانستند خدمات قابل ملاحظه‌ای در حوزه بهداشت و درمان به مناطق محروم شهرستان و حوادث طبیعی و غیر طبیعی در سراسر کشور ارائه دهند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: دانشجویان فرهنگ جامعه اسلامی را شکل می‌دهند و گردانندگان کشور در فردا هستند و میهن را به سرمنزل مقصود می‌رسانند.

مصطفی باقر زاده عضو انجمن هسته‌ای دانشگاه فردوسی مشهد در ادامه مراسم گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، حرکت به سمت پیشرفت تمدن اسلامی است و تحلیل جامعی از گذشته انقلاب تاکنون را ارائه می‎دهد و از اسناد مهم انقلاب اسلامی با پشتوانه ۴۰ سال تجربه است که تمام معادلات دنیا را تغییر داد.

او ادامه داد: تمامی مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تلاش اند تا بتوانند برای میهن عزیزمان رفاه امنیت و آسایش را به ارمغان بیاورند.

عضو انجمن هسته‌ای دانشگاه فردوسی مشهد گفت: معاندین نظام با ایجاد مشکلات اقتصادی و روانی سعی در دلسرد کردن مردم داشتند، بسیج که شجره طیبه انقلاب بود، در نقطه نقطه این مملکت و در بحران‌ها ورود پیدا کرد و برای رضای خدا و بدون هیچ چشم داشتی به خوبی نقش آفرینی کرد.

باقرزاده با بیان اینکه انقلاب را باید به جوانان سپرد تا با نوآوری و ظرفیت‌های جدید ادامه دهنده راه باشند، افزود: جمهوری اسلامی در اوج قدرت است و تهاجم فرهنگی، تبلیغات روانی و اقدامات سیاسی و بین المللی را پشت سرگذاشتیم و امروز که با جنگ اقتصادی مواجهیم، باید با آن مقابله کنیم.
 
او ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری بر تمدن سازی با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و پرهیز از نگاه به دیگران می‌باشد، چراکه برجام مشکلی از ما برطرف نمی‌کند و آمریکا دردسرساز است.

انتهای پیام//ز. ج
 


انقلاب را باید به جوانان سپرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار