رییس کمیته کراسفیت استان اصفهان برگزاری مسابقات کراس فیت بانوان در دی ماه امسال به میزبانی اصفهان خبر داد.

مسیح خسروی، رییس کمیته کراسفیت استان اصفهان، عضو کمیته آموزش و پژوهش و مدرس کراسفیت کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: امسال مسابقات کاپ آزاد کراسفیت اصفهان با حضور ۱۴۰ ورزشکار از سراسر کشور با کیفیت بالایی برگزار شد.

خسروی به حضور بانوان در مسابقات آتی اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات کراسفیت بانوان با همین سطح در دستور کار کمیته کراسفیت استان اصفهان قرار گرفته است و قرار است این مسابقات در دی ماه امسال برگزار شود.

او درخصوص اهداف عمده کمیته کراسفیت اصفهان گفت: یکی از اهداف ما مختص آموزش تئوری مبانی کراسفیت است که کمیته کراسفیت استان سال قبل توانست بزرگترین سمینار کراسفیت کشور را برگزار کند و امسال نیز سمینار دیگری در اواخر آذر ماه برگزار خواهد شد. پویشی تحت عنوان ایران فعال، با همکاری هیات ورزش‌های همگانی قرار است ما را به یکی دیگر از اهداف که سلامت عموم جامعه است، نزدیک کند. این رویداد از برنامه‌های مهم کمیته کراسفیت برای شهروندان اصفهانی می‌باشد.

خسروی با گلایه از سبک زندگی ماشینی مردم در حال حاضر گفت: کراسفیت در واقع آمادگی جسمانی به روش نوین است که ما قصد داریم آن را به عنوان یک شیوه زندگی دائمی نهادینه کنیم و هدف اصلی ما بالا بردن تحرک افراد است و خوشبختانه تا کنون بیش از ده هزار نفر عضو فعال داشته ایم و با وجود پروژه‌های بزرگی که کلید خورده، آینده‌ی درخشانی در انتظار کراسفیت و سلامت همگانی است.

او در پایان ضمن قدردانی از حامیان مسابقات آزاد کراسفیت اصفهان گفت: هیات ورزش‌های همگانی و مسئولین کراسفیت کشور به برگزاری این رویداد کمک بسیاری کردند، ولی از نظر مالی با جذب حامیان مالی توانستیم با کمترین نقص مسابقات را برگزار کنیم.
 
 
انتهای پیام/ش
 

کاپ آزاد کراسفیت اصفهان با حضور ۱۴۰ ورزشکار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار