حبیب‌الله خجسته پور گفت: تعداد کل شعب اخذ رأی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان ۶۵۲ شعبه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان با اشاره به محور‌های چهارگانه انتخابات گفت: اساس برنامه‌ها بر چهار محور رقابت، مشارکت، امنیت و سلامت استوار است.

او گفت: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان ۶۵۲ شعبه اخذ رأی برپا می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: تعداد شعبات اخذ رأی در استان سمنان به‌منظور مدیریت بهینه منابع مالی و کاهش هزینه‌ها و صرفه اقتصادی و سرعت در تجمیع و شمارش آرا افزایش نمی‌یابد.

او افزود: رأی‌گیری تنها از افراد مجاز به رأی دادن قابل قبول است و باید قوانین و مقررات برگزاری انتخابات به‌طور کامل اجرا شود.

خجسته پور با تأکید بر لزوم توجه به سلامت انتخابات از سوی مجریان آن در استان سمنان تصریح کرد: سلامت انتخابات باید در روند برگزاری انتخابات به‌طور کامل و جامع رعایت شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تمامی مجریان و برگزارکنندگان انتخابات موظف به اجرای قانون انتخابات هستند.

خجسته‌پور تأکید کرد: باید عوامل برگزارکننده انتخابات تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن، پرشور و حماسی انجام دهند و در این راستا کوتاهی نکنند.

انتهای پیام / ر

تعداد شعبات اخذ رأی در استان سمنان افزایش نمی‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.