بازیکن پرسپولیس گفت: به اعتقاد من تیم امید می‌تواند به المپیک صعود کند، اما مسئولان باید از آن حمایت کنند.

روستایی: تلاشم این است که بیشتر برای پرسپولیس بازی کنم/ تیم امید می‌تواند به المپیک صعود کندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر روستایی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش در دیدار برابر صنعت نفت آبادان گفت: توانستیم به چیزی که می‌خواستیم برسیم. امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم و قهرمان جام حذفی شویم.  

بازیکن تیم امید درباره شرایط این تیم گفت: در این مدت ۳ بازی انجام دادیم. در ۲ بازی برابر اندونزی شرایط خیلی خوبی داشتیم، اما توپ‌های ما به گل تبدیل نشد. در بازی برابر قطر هم روی اشتباهات فردی ۲ گل خوردیم، اما در ادامه به بازی برگشتیم و عملکرد خوبی ارائه دادیم. به اعتقاد من این تیم می‌تواند به المپیک برود، اما مسئولان باید از آن حمایت کنند. اردوی آخر تیم امید در فیفا دی نیست به همین دلیل باشگاه‌ها باید همکاری بیشتری با تیم ملی داشته باشند و بازیکنانشان را در اختیار تیم ملی امید قرار دهند.


بیشتر بخوانید: کالدرون: تیم‌های بزرگ به مهاجمان گلزن نیاز دارند/ مطابق میل هواداران ترکیب نمی‌چینم


روستایی در خصوص پُستش در تیم ملی امید گفت: پست من وینگر و مهاجم است، اما در بازی آخر تیم امید در پُست دفاع راست بازی کردم. به هر حال هر جا که لازم باشد بازی می‌کنم.  

روستایی درباره کم بازی کردن در پرسپولیس گفت: من تمام تلاشم را می‌کنم، اما بقیه مسائل به کادرفنی بستگی دارد. البته حضورم در اردو‌های تیم ملی هم در این قضیه تاثیر داشت، اما از حالا تمام تلاشم را می‌کنم تا در ادامه بازی‌های بیشتری در ترکیب قرار بگیرم.

انتهای پیام/ 

اظهارات بازیکن تیم پرسپولیس پس از پیروزی برابر صنعت نفت آبادان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار