مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه، از گازرسانی به ۵۶۵ روستای استان در سال ۹۸ خبر داد و گفت : هم اکنون ساکنان هزار و ۳۱۰ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه گفت : باتوجه به برنامه‌ریزی به عمل آمده و در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر محرومیت‌زدایی، شرکت گاز کرمانشاه امسال علاوه بر ۵۶۵ روستای استان گازرسانی به شهر‌های نوسود، نودشه و ریجاب و شبکه داخلی ازگله را در دستور کار قرار داده است.

او، مجموع اعتبارات گازرسانی به این روستا‌ها و شهر‌ها را ۲۹۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه اکنون هزار و ۳۱۰ روستا معادل ۷۲ درصد خانوار‌های روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: با گازرسانی به روستا‌های مذکور در سال جاری ضریب نفوذ گازرسانی به روستا‌ها به ۹۰ درصد خواهد رسید.

شهبازی گفت: همچنین ۱۲۵ روستا با مجموع اعتبار ۷۹ میلیارد تومان در مرحله پیمان سپاری است و ۲۴۶ روستا در مرحله مطالعه و امکان سنجی و طراحی قرار دارد.

او افزود: در کل استان تعداد ۲ هزار و ۲۳۳ روستا قابل گازرسانی است که از این تعداد هزار و ۷۱۴ روستای بالای ۲۰ خانوار است.

 او،گفت: با گازرسانی به روستا‌های واجد شرایط (بند ق / روستا‌های بالای ۲۰ خانوار) ضریب گازرسانی به روستا‌های استان کرمانشاه به ۱۰۰ ارتقا خواهد یافت.

 

 

انتهای پیام/د

برنامه‌ریزی به عمل آمده و در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر محرومیت‌زدایی

 

برچسب ها: گاز ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.