مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۶ آذر ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق منزل در آستانه‌اشرفیه

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: یک سارق منزل با ۸ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد.

او افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در آستانه‌اشرفیه، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه پلیس با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده و تعقیب سرنخ‌ها یک متهم را شناسایی کرد، اظهار داشت: با هماهنگی قضایی متهم در یکی از روستا‌های آستانه‌اشرفیه دستگیر شد.

سرهنگ محمدی‌نسب با بیان اینکه متهم در تحقیقات فنی پلیس به ۸ فقره سرقت منزل و فروش وسایل سرقتی به یک مالخر در شهرستان دیگر اعتراف کرد، گفت: متهم ۳۸ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

او از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی در راستای پیشگیری از سرقت با هوشیاری کامل حین خروج از منزل مانع سوء استفاده سارقان شده و با اعلام به موقع هرگونه مورد مشکوک به سامانه ۱۱۰، پلیس را در پیشگیری از جرائم یاری کنند.

۵ تن آرد قاچاق در رضوانشهر کشف شد

سرهنگ سید جعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی رضوانشهر گفت: ماموران پلیس آگاهی رضوانشهر و پاسگاه پلیس راه هفت دغنان در محور رضوانشهر به رشت به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از کامیون مورد نظر ۱۲۵ کیسه آرد ۴۰ کیلوگرمی قاچاق کشف و در این راستا متهم ۴۶ ساله دستگیر شد، افزود: متهم با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان رضوانشهر معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با اشاره به اینکه قاچاق از عوامل مهمی است که ضربه‌های جبران ناپذیری را به اقتصاد کشور وارد می‌کند، تصریح کرد: باید با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فرصت‌های تبلیغاتی نگرش مردم را نسبت به استفاده از کالای قاچاق تغییر دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.