روحانی درجمع مردم مناطق زلزله زده گفت:دولت تا آخرین لحظه بازسازی مناطق زلزله زده درکنار مردم خواهدبود لذا مردم نگران نباشند.

مردم مناطق زلزله‌زده نگران نباشند/ بازسازی و مقاوم سازی خانه‌ها در دستور کار استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز حسن روحانی رئیس جمهور درجمع مردم مناطق زلزله زده شهرستان میانه گفت:  کشورمان ازجمله کشورهایی است که روی خط زلزله قرار داردو باید مسکن ها به گونه ای ساخته شود که مقاوم باشد و مردم نگرانی نداشته باشند.

روحانی با تاکید بر اینکه دولت به همه وعده‌های وام و مبالغ بلاعوض به زلزله‌زدگان عمل می‌کند، اظهار کرد: کمک‌های مرمت یا احداث ساختمان‌ها ان‌شاالله به موقع انجام می‌شود و ساختمان‌ها تا اواخر امسال و یا اوایل سال آینده تحویل مردم این روستا‌ها می‌شود.

او با بیان اینکه مشکل شما را مشکل خود می‌دانیم، افزود: از ساعات اولیه زلزله همه گروه‌های امدادی اعم از هلال احمر، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در منطقه حضور یافتند.  استاندار به ما گفتند، ساعت ۲.۱۷ که زلزله رخ داده از ساعت ۳ صبح نیرو‌های امدادی در منطقه حاضر شدند که این جای تشکر دارد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه ما  تا پایان در خدمت مردم خواهیم بود، گفت: خانه‌هایی که احداث می‌شود، باید به گونه‌ای باشد که در زلزله احتمالی بعدی دچار آسیب نشود. این زلزله ۶ ریشتری بود و باید ساختمان‌ها برای زلزله‌های احتمالی بزرگ‌تر آماده شده و مقاوم شوند تا مشکلی پیش نیاید.

مردم مناطق زلزله‌زده نگران نباشند/ بازسازی و مقاوم‌سازی خانه‌ها در دستور کار است

او با بیان اینکه آذربایجان همیشه در خط مقدم دفاع از ایران بوده و همه شهرها از تبریز تا میانه و سراب در این خط مقدم نقش برجسته‌ای ایفا کردند، تصریح کرد: ما خادم شما هستیم و در حد توان به شما خدمت می‌کنیم. از هیچ چیز دریغ نمی‌کنیم و معتقدم باید در همه روستاهای ایران ساختمان‌ها مقاوم‌سازی و یا بازسازی شوند از بنیاد مسکن می‌خواهم همه خانه‌هایی که مشکل دارند را در اولویت رسیدگی قرار دهد.

روحانی مردم آذربایجان را مردمی مقاوم و پیشرو عنوان کرد و ابراز داشت: مردمی که همیشه در کنار انقلاب بوده و در دفاع مقدس بودند و الان هم در کنار رهبری، از شرف و ناموس و کشورشان ایران دفاع و پاسداری می‌کنند.

 


بیشتر بخوانید:رئیس جمهور از مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی دیدن کرد


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
حالا که فعلا همه ملت ایران نگرانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنتتتتتت میخواااااییییییمممممممممممممممممممممممممم