مسئولان ورزشی کشور روسیه نسبت به محرومیت احتمالی ورزشکارانش در المپیک ۲۰۲۰ واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از یورو اسپورت، بعد از اینکه کمیته مبارزه با دوپینگ المپیک خبر از محرومیت احتمالی روسیه از این رقابت‌ها در توکیو ۲۰۲۰ داد، مسئولان ورزشی روسیه طی بیانیه‌ای نسبت به این اتفاق واکنش تندی نشان دادند.

جریان از این قرار است که پیش از المپیک زمستانی ۲۰۱۸ کمیته ضد دوپینگ کشور روسیه اطلاعات و استاندارد‌های جهانی دوپینگ را دستکاری کرد که از چشم مسئولان المپیک دور نماند و در نهایت این کشور از حضور در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ محروم شد و فقط برخی از ورزشکاران که اطلاعاتشان در این آزمایش‌ها دستکاری نشده بود در این رقابت‌ها مسابقه دادند.

حالا کمیته تطبیق در آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ به روسیه هشدار داده است در صورتی که این روند را ادامه دهد قطعا در المپیک غایب خواهد بود.

متن بیانیه مسئولان ورزشی روسیه به آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ:

« به چه دلیل قانع کننده‌ای قصد دارید بهترین نسل ورزشی روسیه را ۴ سال عقب بیاندازید و با آینده ورزشی کشورمان بازی کنید؟ ورزشکاران در تمام دنیا در رشد و اعتلای فرهنگ جامعه دست دارند و حالا با این کار می‌خواهید آسیب شدیدی به آن‌ها وارد کنید. ما استاندارد‌ها را رعایت کردیم و می‌کنیم. لطفا در رفتار خود تجدید نظر کنید.»


بیشتر بخوانید: محرومیت روسیه از یورو و المپیک ۲۰۲۰ افزایش یافت


انتهای پیام/

آخرین اخبار از المپیک توکیو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار